آب آشامیدنی سالم به بینالود رسید

  • ۲ سال قبل
  • 0

ساکنان شهرستان بینالود در خراسان رضوی روز پنجشنبه با بهره برداری از ۲ دستگاه آب شیرین کن از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در این مراسم بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستائیان از نعمت آب شرب سالم بی بهره بودند اما اینک ١٠٠ درصد جمعیت شهری و ٩٠ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم برخوردارند.

حسین اسماعیلیان افزود: در دهه فجر امسال ٧٨ پروژه با هزینه ۵۵٠ میلیارد تومان توسط این شرکت به بهره برداری رسید که ۶٩ پروژه از این تعداد با هزینه ۴٠ میلیارد تومان مربوط به روستاهای مشهد است.

حسین اسماعیلیان اظهار کرد: شهرستان بینالود از سالهای گذشته از نظر آب وضعیت نامطلوب داشته است لذا آبرسانی به این شهرستان از طریق اجرای پروژه تفکیک آب شرب از آب بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان داشت: در فاز اول این پروژه ٢ دستگاه آب شیرین کن و چهار ایستگاه توزیع آب اجرا شد که امروز به بهره برداری رسید.

اسماعیلیان تصریح کرد: علاوه بر آن طرح آبرسانی به ١۶ روستا با ١۴ هزار نفر جمعیت با هزینه هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

از دغدغه های ساکنان این منطقه آب آشامیدنی است

فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: یکی از دغدغه های ساکنان این منطقه، آب آشامیدنی بود که امروز این مشکل حل شد.

حسین داوری ادامه داد: لبخندی که امروز بر لب مردم منطقه نقش بست، بهترین اجر و مزد است.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی توسط شرکت آبفای مشهد برای آبرسانی در این شهرستان انجام شده و امیدواریم با همت مسوولان و کمک مردم اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شود.

خبرنگار:وحیدی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *