عملیات غافلگیرانه استاندار

  • ۲ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی روزگذشته به صورت سرزده از ۲ بیمارستان در شهر مشهد و ۲ بیمارستان در شهرستان‌های سبزوار و نیشابور بازدید کرد.یعقوبعلی نظری  از بیمارستان‌ واسعی سبزوار سرزده بازدید کرد. به گزارش خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی همزمان با اعلام وضعیت قرمز در سبزوار به منظور سنجش میزان آمادگی مراکز درمانی و ارزیابی از نحوه پاسخگویی به بیماران به ویژه بیماران کرونایی، از بیمارستان واسعی سبزوار بازدید کرد. استاندار در این بازدید‌ که از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ انجام شد، ضمن دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان،  توصیه هایی نیز در زمینه ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعان کرد.
بازدیداستاندار از بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور 
استاندار خراسان رضوی  در ادامه برنامه بازدیدهای سرزده خود از مراکز درمانی استان، از بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان نیشابور بازدید کرد.
یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این بازدید از بخش اورژانس و نیز بخش ویژه بیماران کرونایی بیمارستان بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با کادر درمان و بیماران بستری شده، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی قرار گرفت و بر آمادگی ۱۰۰ درصدی بخش درمانی برای پاسخگویی هرچه بهتر به مراجعه‌کنندگان تاکید کرد.
طبق آخرین آمار ارائه شده توسط دانشکده علوم پزشکی نیشابور ۹ مورد مشکوک به امیکرون در این شهرستان مشاهده شده است.به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور  ۴٢ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های نیشابور بستری هستند.استاندار همچنین از بیمارستان‌های امام رضا (ع) و قائم(عج) مشهد به صورت سرزده بازدید کرد.

منبع :خراسان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *