اسامی ۱۴۷ مسافر ایرانی جانباخته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

  • ۴ سال قبل
  • 0

۱۴۷ تن از مسافران هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین که بامداد امروز چهارشنبه در شهرستان شهریار در جنوب غربی استان تهران سقوط کرد، ایرانی بودند.
حوالی ساعت شش امروز بود که یک دستگاه هواپیمای ۷۳۷ تنها شش دقیقه بعد از بلندشدن از باند فرودگاه امام خمینی (ره) با ۱۷۶ خدمه و مسافر در محدوده شاهد شهر سقوط کرد.
اسامی مسافران هواپیمای اوکراینی که به بنابر اعلام مسئولان تمامی آنان جان خود را از دست داده‌اند، اعلام شد.




تعیین هویت ۴۰ نفر از کشته شدگان در کرمان
اجساد ۴۰ جان باخته حادثه روز گذشته در کرمان شناسایی و تعیین هویت شد.

به گزارش رکنا ، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: تاکنون ۴۰ نفر از جان باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان تعیین هویت شده اند.

عباس آمیان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: تاکنون ۵۰ نفر از جان باختگان مراسم تشییع سردار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تحویل پزشکی قانونی شده‌اند که از این تعداد، هویت ۴۰ نفر تعیین شده است و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: احتمال افزایش تعداد جان باختگان این مراسم وجود دارد که در این صورت مراتب در اسرع وقت از سوی رسانه ها اعلام خواهد شد.

آمیان عنوان کرد: تمامی پرسنل پزشکی قانونی کرمان و پرسنل این اداره کل در ۶ شهرستان استان در مرکز استان مشغول انجام امور مربوطه هستند و روند کاری در این رابطه به خوبی در دست انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان با اشاره به آماده باش تمامی نیرو‌های پزشکی قانونی در سطح استان کرمان، افزود: پزشکی قانونی استان کرمان از نیروی انسانی برای رسیدگی به وضعیت جانباختگان مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مشکلی ندارد.
منبع: رکنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *