۱۰۰ دلار برای یک شب سیاه / در این کافه آبادان برای دختران چه می گذرد؟

  • ۴ سال قبل
  • 0

مردم آبادان خواستار برخورد جدی پلیس با چندین سفره خانه ای هستند که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و بارها در کافه های این شهر رفت و آمدهای مشکوک افراد خارجی دیده شده است.
در پی برخورد قاطعانه پلیس آبادان با سفره خانه های متخلف در روزهای گذشته چندین سفره خانه به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و ترویج فساد و فحشا توسط پلیس اماکن آبادان پلمب شد.
در این راستا اهالی یکی از پاساژهای معروف در خیابان امیرکبیر خواستار برخورد جدی با کافه ها هستند بازاریان مدعی اند که این کافه محل پاتوق برای فساد تبعه های کشورهای عربی شده است و اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس در این محل دختران جوان را برای یک شب رابطه سیاه چند ۱۰۰ دلار معامله می کنند و بارها به دلیل فساد موجود در این کافه شاهد درگیری شدید بوده ایم .

متأسفانه برخی ازسفره خانه های سطح شهر آبادان پاتوقی برای افرادی سودجو و فاسد کشورهای خلیجی شده است.

شنیده ها از این حاکیست که شب ها تاصبح این قلیان سراها به دختران و پسران جوان و مردان عرب سرویس می دهد که این امر باعث ترویج و اشاعه فساد در منطقه را فراهم می کند .

گفتنی است یکی از مسئولین آبادان بدون در نظر گرفتن فساد مردان عرب و مشکلات اخلاقی شان در ایران عنوان کرده بود که امنیت توریست های عرب از هر چیزی برای من در آبادان مهم تراست.

امیدواریم مسئولان امر با مواردی که باعث بدنامی شهرستان آبادان در منطقه می شود برخورد قاطع کنند.
منبع: رکنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه