استاندار: تلاش می‌کنیم در انتخابات مر قانون رعایت شود

  • ۴ سال قبل
  • 0

علیرضا رزم‌حسینی در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، فرارسیدن هفته بسیج را گرامیداشت و اظهار کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حضور موثری داشتند و امروز هم در حوزه امنیت کشور نقش‌آفرینی می کنند.
وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نقش تعیین کننده ای در امنیت ملی و معادلات بین المللی دارد لذا ناظران و مجریان انتخابات باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا به منظور تقویت نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
رزم‌حسینی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی در خراسان رضوی افزود: بر حسب وظایف مشخص شده در قانون، تمام تلاش خود را به عنوان مجری انتخابات انجام خواهیم داد تا مر قانون رعایت شود و در این راستا، فرمانداران و بخشداران آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: باید شرایطی ایجاد شود که همه قشرهای مردمی بتوانند به صندوق‌های رای دسترسی داشته باشند؛ بر کسی پوشیده نیست که تمام افتخار جمهوری اسلامی ایران به مردمی بودن آن است، همان مردمی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته و هم اکنون هم جنگ اقتصادی را تجربه می‌کنند.
وی تضمین استمرار جمهوری اسلامی ایران را منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف دانست و اضافه کرد: اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد، باید مردم در صحنه باشند تا همچنان پرقدرت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان انقلاب گام برداریم.
رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمام تلاش مجریان انتخابات استان این است که این فرایند قانونی در سلامت کامل انجام شود، افزود: انتظار می‌رود که خراسان رضوی در عرصه انتخابات همانند دیگر حوزه‌ها نمونه بوده و نرخ مشارکت مردم از متوسط کشور بالاتر باشد.
در ادامه این دیدارحسن جعفری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در سخنان کوتاهی با بیان اینکه به مسئله آموزش در برگزاری انتخابات توجه شده است، گفت: با رعایت مر قانون به دنبال جلب مشترک حداکثری مردم هستیم.
در این دیدار محمد کمال سروی‌ها، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی در خصوص مسائلی از جمله آموزش افراد معتمد، بررسی امکانات سخت افزاری برگزاری انتخابات، شروع انتخابات در راس ساعت مقرر در همه حوزه‌ها و تعامل بین هیات‌های بازرسی گزارشی ارائه کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه