آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن با استقبال متقاضیان

  • ۴ سال قبل
  • 0

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان برنامه اقدام ملی مسکن را در ساعات ابتدای آغاز ثبت‌نام این طرح اعلام کرد که نشان از استقبال مردم در شهرهایی نظیر قم، دهک و دستجرد دارد.
ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و جنوبی و قم از روز ۲۱ آبان به نشانی
tem.mrud.ir آغاز شد.در این زمینه، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: تاکنون (تا ساعت ۱۴:۳۰) در استان‌های سیستان‌ و بلوچستان ۴۰۸۵ نفر، خراسان‌جنوبی ۲۰۵۹ نفر، خراسان‌شمالی ۶۰۹ نفر و قم ۴۳۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. وی با اشاره به این که ثبت نام در دو شهر قم و کهک به حد نصاب رسیده است، گفت: در مجموع در استان‌های قم پنج شهر، در سیستان و بلوچستان ۱۸ شهر، در خراسان‌جنوبی ۲۳ شهر و در خراسان‌شمالی نیز پنج شهر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند. گزارش ایرنا در این زمینه همچنین از اطلاعیه اداره راه و شهرسازی قم برای تکمیل ظرفیت ثبت نام دستجرد حکایت دارد. به گفته اصلانی رصد و پایش متقاضیان در حد امکان در هنگام ثبت نام انجام می شود. با این حال مواردی که نیاز به استعلام و بررسی بیشتر دارد، در مراحل دیگر تکمیل خواهد شد. بر همین اساس، چنان چه افرادی حذف شوند، سامانه به تعداد حذف‌شدگان برای افراد دیگر باز می‌شود. همچنین در صورت تامین مجدد زمین، سامانه مجدد برای شهرهایی که ثبت نام آن ها به اتمام رسیده، باز خواهد شد. وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تمامی ۴۰۰ هزار خانوار طرح اقدام ملی تعیین تکلیف شوند و ۴۰۰ هزار واحد طبق برنامه در شهرهای مدنظر احداث شود و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد.
منبع: روزنامه خراسان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *