رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد استعفا داد

  • ۴ سال قبل
  • 0

به دنبال استعفای محمدرضا دارابی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی سیدمحمدحسین بحرینی طوسی را به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب کرد. این خبری بود که روز گذشته در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد و بازتاب های گسترده ای نیز به همراه داشت.
بحرینی که پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود، در واکنش به این خبر گفت: هنوز ابلاغیه ای به دست من نرسیده است، اما صبح روز یکشنبه با وزیر بهداشت در این باره به صورت تلفنی صحبت کرده ام. «به جمع بندی رسیده ایم که در مشهد تغییراتی انجام شود و پس از انجام بررسی های لازم، شما را به عنوان سرپرست انتخاب کرده ایم.» این بخشی از مکالمه نمکی، وزیر بهداشت و درمان، با بحرینی است که او در گفت وگو با شهرآرا به آن اشاره کرد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: من اهل کار هستم نه اهل مصاحبه. رسانه ها کمک کنند تا در عرصه کار انجام شود.
به گزارش وب دا، محمدرضا دارابی در نامه ای که ۲۷مهرماه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال کرده است، این طور نوشته است: در چندماه گذشته کار برای این جانب در دانشگاه بسیار سخت شد و با توجه به موانع و مشکلاتی که از بیرون و داخل دانشگاه وجود دارد و جناب عالی به خوبی به آن واقفید، خدمت رسانی به مردم شریف استان با مشکلاتی مواجه شده است؛ لذا تداوم خدمت در این مسئولیت را با شرایط فعلی به نفع دانشگاه و استان ندانسته و استعفای خود را تقدیم می کنم. دارابی در این نامه اظهار امیدواری کرده است: با تسریع در تصمیم گیری مناسب و انتصاب فرد پسندیده و حمایت تمام عیار جناب عالی و برقراری تعامل با این دانشگاه، شاهد تداوم خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باشیم. روز گذشته نمکی، وزیر بهداشت، در پیامی از خدمات دارابی در زمان دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد قدردانی، و بحرینی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرد.

منبع: روزنامه شهرارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *