مدیر گروه تجاری ۵۹ از برگزاری نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی – برند جهانی از ۱۷ الی ۱۹ مهر در مشهد خبر داد. |
رضا جلالی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: متاسفانه ما همیشه به دنبال رسیدن به نتیجه زود هنگام هستیم و این موضوع در ما نهادینه شده و این یک عارضه در موفق عمل نبودن حوزه معرفی کالا در خارج ار کشور است.
جلالی تصریح کرد: باید بازار شناسی، بازار سازی و بازار گردانی را در کشورهای هدف صادرات انجام بدهیم، باید جامعه هدف کشور مقصد را شناخت و از نظر رفتاری در حوزه روانشناسی فروش فعالیت های متعدد انجام داد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی، برند جهانی شناخت بازار هدف برای تولید کننده و شناسایی و معرفی تولید کننده با سابقه به هیئت های تجاری را انجام می دهد، ادامه داد:در این نمایشگاه هیئت های تجاری از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، روسیه، سوریه، عراق، عمان و افغانستان حضور دارند.
مدیر گروه تجاری ۵۹ با تاکید بر اینکه با اینکه حمایت دولت از بخش خصوصی انجام شده اما مطلوب نبوده، گفت:افزایش قیمت دلار باعث کاهش ارزش پول ملی می شود و این در حوزه صادرات دیگر فروش محسوب نمی شود بلکه به تاراج رفتن است.