بازگشت قیمت خودرو به سایتهای فروش

  • ۵ سال قبل
  • 0

قیمت خودرو که طی ماههای گذشته و برای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمتها از سایتهای فروش خودرو حذف شده بود، دوباره به حالت قبل بازگشت .

 طی ماههای گذشته یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو تلاش برخی دلالان درسایتهای فروش خودرو شناخته شده وبه همین دلیل از این سایتها ازجمله دیوار ، شیپور وباما  خواسته شد تا قیمتها را حذف کنند.

دراین مدت اگرچه برخی از دلال بازیها کاسته شد اما قیمت خودرو کاهش انچنانی پیدا نکردو درمواردی حتی افزایش هم یافت . اما طی روزهای گذشته قیمت کارخانه به قیمت بازار تقریبا نزدیک شده واحتمالا به همین دلیل دوباره اجازه درج قیمت دراین سایتها داده شده است.

ازدیگر سو رکود شدید حاکم بر بازار باعث شده تا خرید وفروش خودرو تقریبا به صفر نزدیک شود ، شاید به همین دلیل هم مسوولان تشخیص دادند که بادرج قیمتها میتوان اندکی به بازار تحرک داد تا از این رکود شدید خارج شود.این درحالی است که به گفته کارشناسان با توجه به  قیمت عرضه از سوی کارخانجات خودرو سازی که همراه با بازار رخ میدهد  و افزایش عرضه خودرو به صورت فروش فوری و فروش اعتباری، دیگر جایی برای دلال بازی باقی نمانده و اکنون باید سایر فروشندگان برای فروش خودرو به رقابت بپردازند که درنهایت به کاهش قیمت منجرخواهد شد.

درعین حال بررسی قیمتهای عرضه شده در سایتهای فروش نشان میدهد که بازار روند منطقی خودرا درپیش گرفته و تقریبا فروشندگان که فراوان هم هستند در رقابت برای کاهش قیمتها قرارگرفته اند تا همان اندک مشتری بازار را جذب کنند.

منبع: قدس آنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه