بازگشایی دوربرگردانهای حرم مطهر برای حمل و نقل عمومی

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی دوربرگردان های حرم مطهر به روی حمل و نقل عمومی بازمی شود.
خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: یکی از طرح هایی که شهرداری مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی پیگیری می کرد بازگشایی دوربرگردان های ورودی حرم مطهر بود که به نتیجه نرسیده بود.
وی اضافه کرد: اما پس از بازدید حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی از سیستم حمل و نقل عمومی در جلسه ای که امروز در این خصوص انجام شد، مقرر شد با مساعدت سپاه امام رضا(ع) از روز یکشنبه ۹ تیرماه دوربرگردان های ورودی های حرم مطهر به روی تاکسی ها و اتوبوس های شهری باز شود.
وی با بیان این که ورود خودروهای شخصی همچنان به این محدوده ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: براساس تصمیمات گرفته شده و در راستای رفاه حال زائران و مجاوران تنها تاکسی ها و اتوبوس ها می توانند از ۹ تیرماه نسبت به پیاده و سوارکردن مسافر در دوربرگردان های حرم مطهر از ورودی های خیابان شیرازی، نواب صفوی و طبرسی اقدام کنند.
کاظمی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات در معابر پیرامون حرم مطهر کمبود پارکینگ است که در حال انتخاب پیمانکار برای احداث یک پارکینگ با ظرفیت ۲۶۰ خودرو در بولوار وحدت و پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو در میدان شهدا هستیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: همچنین با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی دو پارکینگ دیگر نیز با مشارکت شهرداری مشهد در دو خیابان اصلی امام رضا(ع) و طبرسی احداث خواهد شد تا زائران و مجاوران خودروهای خود را در این پارکینگ ها پارک و با حمل و نقل عمومی به حرم مطهر مشرف شوند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *