خط دو قطار شهری مشهد هفته آینده افتتاح میشود

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: به احتمال بسیار زیاد آقای رئیس جمهور برای افتتاح کامل خط دو قطار شهری هفته آینده به مشهد سفر کرده و مراسم بهره برداری از خط دو قطارشهری مشهد با حضور وی برگزار خواهد شد.

اواسط دی ماه سال گذشته، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد،  از بهره برداری کامل از خط دو قطار شهری مشهد در بهار ۹۸ خبر داد.

بهاروند در آن زمان  گفت:” این مسیر (خط دو قطار شهری مشهد) را تا بهار آینده به صورت اصولی و استاندارد، افتتاح و راه اندازی خواهیم کرد.”

اکنون که چند روزی بیشتر به پایان بهار ۹۸ باقی نمانده ،  برای پیگیری موضوع و اطلاع از آخرین وضعیت پروژه خط دو قطار شهری مشهد با او تماس گرفتیم. بهاروند در این گفت وگو از برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری کامل از خط دو قطار شهری مشهد طی ۱۰ روز آینده خبرداد.

بهره برداری از خط دو قطار شهری مشهد

مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: پنجشنبه و جمعه آتی خط دو قطار شهری مشهد برای تکمیل و انجام اقدامات نهایی  تعطیل است.

وی افزود: تکمیل سیگنالینگ خط دو از میدان شریعتی تا رضاشهر که ابتدای خط دو محسوب می شود آخرین مرحله از انجام اقدامات لازم برای بهره برداری از این خط است. پس از انجام این مرحله خط دو تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی عنوان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم که این خط با حضور رئیس جمهور افتتاح شود. به احتمال بسیار زیاد آقای روحانی برای افتتاح خط دو قطار شهری به مشهد خواهند آمد و مراسم بهره برداری با حضور وی برگزار خواهد شد.

بهاروند گفت: چون حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح هنوز قطعی نشده است تاریخ دقیق مراسم افتتاح مشخص نیست ،  اما اگر حضور آقای روحانی در مراسم افتتاح منتفی شود، به طور قطع این خط را هر چه زودتر با حضور دیگر شخصیت ها افتتاح خواهیم نمود.

منبع: قدس آنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *