قبض کاغذی برق برای مشترکین در مشهد حذف شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: صدور قبض کاغذی برق و ارسال آن به در خانه‌ های مشترکین در این شهر حذف شد و از این پس اطلاعات قبض به صورت ماهیانه به تلفن همراه آنان پیامک می‌ شود.

علیرضا کاشی افزود: شرکت توزیع نیروی برق مشهد در راستای عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی، حفظ محیط زیست، جلوگیری از قطع درختان و پرهیز از تولید سالانه ۱۸ میلیون قبض کاغذی برای مشترکین، صدور این قبوض را حذف کرده است.

وی اظهار داشت: مشترکین برق مشهد به پنج روش می‌توانند، شماره تلفن همراه خود را برای شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان ارسال کنند تا اطلاعات قبض برق مصرفی خود را دریافت نمایند.

وی گفت: در این راستا هر مشترک می‌تواند متن (# شناسه قبض *P*) را به شماره ۲۰۰۰۵۱۳۱۲۱ ارسال کند یا به سایت این شرکت به آدرس www.meedc.ir مراجعه و شماره تلفن همراه خود را ثبت نماید.

کاشی افزود: علاوه بر آن مشترکین می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، شماره تلفن همراه خود را برای دریافت پیامک اطلاع دهند یا با تکمیل فرم مربوطه که توسط مأمورین شرکت نیروی برق مشهد با مراجعه به در خانه‌ها ارائه می‌شود، شماره تلفن همراه خود را اعلام کنند.

وی اظهار داشت: مشترکین شرکت برق مشهد همچنین می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۲۱ اطلاعات لازم را اعلام نمایند.

وی گفت: در صورتی که مشترکین به هر دلیل تقاضای قبض کاغذی دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت یا دفاتر پیشخوان دولت، قبض کاغذی نیز دریافت کنند.

شرکت توزیع نیروی برق مشهد دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه و ۱۰ هزار دستگاه ترانسفورماتور برای تأمین برق مشترکان است.

این شرکت همچنین با ۶ هزار کیلومتر شبکه و ۲۵۳ هزار لامپ روشنایی معابر با بار مصرفی ۱۳۰۰ مگاوات در مساحت ۱۰ هزار کیلومتر از کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد خدمت می‌کند.

منبع: ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه