برگزاری هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران در مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران از برگزاری هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در مشهد خبر داد.

مسعود فیروزی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان متخصص، فوق‌تخصص و جراح گوش، حلق و بینی و فعالان حوزه شنوایی‌سنجی از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ و به مدت ۳ روز در سالن آنفی‌تئاتر برج سپید مشهد برگزار می‌شود .

فیروزی تصریح کرد: تاکنون بیش از هزار نفر جهت شرکت در این کنگره ثبت‌نام کردند که از مجموع ۴ هزار فعال حوزه شنوایی‌سنجی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در این رویداد علمی شرکت کنند، در این رویداد ۲۵۰ سخنرانی و پوستر علمی شامل ۵۰ سخنرانی و ۲۰۰ پوستر ارائه می‌شود.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی درخصوص محورهای اصلی هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران افزود: دستیابی سریع، تاکید بر مشارکت خانواده، حق تصمیم‌گیری آگاهانه و با اختیار، حمایت‌های اجتماعی، اقتصادی و عاطفی خانواده، تعامل کودک با اعضای خانواده، لزوم استفاده از فناوری‌های حمایتی شنوایی همچون سمعک و کاشت حلزون، مداخله افراد آموزش‌دیده و مجرب تربیت‌شده در زمان احتیاج، ترویج کار گروهی در حوزه شنوایی‌سنجی، نظارت مستمر و ارزیابی دقیق فعالیت‌ها و نظارت بر اجرای مستمر و ارزیابی دقیق اقدامات به عنوان ۱۰ محور اصلی این کنگره هستند.

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران با بیان اینکه در این کنگره  ۸ کمیته تخصصی حضور دارند، عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد مشکلات تعادلی مربوط به گوش داخلی بوده است و در این رویداد تبادل آخرین دانش‌های به‌روز حوزه شنوایی‌شناسی را خواهیم داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *