کمکهای مردمی خراسان رضوی برای سیلزدگان به لرستان ارسال شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دو محموله از کمکهای مردمی جمع آوری شده در این استان برای ارائه به هموطنان سیل زده در لرستان ارسال شد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا- خراسان رضوی، اسماعیل بهمن آبادی اظهار کرد: این محوله ها شامل اقلام زیستی مانند موکت، پتو، لوازم بهداشتی و همچنین مواد غذایی هر یک به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال طی دو مرحله بارگیری و عازم مناطق سیلزده در استان لرستان ارسال شده اند.

وی ادامه داد: این دو محموله به ترتیب دوازدهمین و سیزدهمین محموله هدایای مردم خراسان رضوی است که توسط دو کامیون بارگیری و روانه مناطق سیلزده شده است.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: پیش از این ۱۱ محموله کمکهای مردمی از این استان به مناطق سیلزده کشور ارسال شده که مقصد شش محموله گلستان، یک محموله سیستان و بلوچستان، دو محموله خوزستان و دو محموله لرستان بوده است.

وی افزود: جمع ‌آوری و ارسال کمکهای مردمی برای هموطنان مناطق سیلزده کشور توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا هنگامی که نیاز باشد ادامه می‌ یابد.

او گفت: خیران و مردم نوعدوست می‌توانند کمکهای نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه و یا شماره حساب۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانکهای سراسر کشور و یا با شماره‌گیری #۱۱۲۷۸۰ برای کمک به سیلزدگان واریز کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *