• صفحه خانگی
  • >
  • سیاسی
  • >
  • برگزاری نشست خبری نامزد‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی برای نمایندگی مشهد

برگزاری نشست خبری نامزد‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی برای نمایندگی مشهد

  • ۲ ماه قبل
  • 0

نشست خبری نامزد‌های منتخب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) خراسان رضوی برای نمایندگی مشهد با حضور رئیس و دبیر این شورا و نامزد‌های منتخب در مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، غلامرضا بصیری پور و عباس پارسایی‌راد رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی، به فرآیند صورت گرفته در انتخاب نامزد‌ها اشاره کردند. پارسایی همچنان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، در مورد نامزد‌های منتخب این شورا برای انتخابات مجلس خبرگان نیز اعلام کرد که شورا از نامزد‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت می‌کند.در ادامه، هر یک از نامزد‌های منتخب، رئوس برنامه‌های خود را ارائه کردند.
رفع مشکلات اقتصادی از مسیر فرهنگی حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری با اشاره به این که افق این ائتلاف مرام شهدا است، به اولویت‌های خود در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ صحیح نهادینه شود، اقتصاد و حتی سیاست خارجی نیز اصلاح می‌شود و در ریل صحیح به حرکت خود ادامه خواهد داد. وی تاکید کرد: این شورا به حکمرانی فرهنگی قائل است و حوزه‌های دین و فرهنگ نیز از دغدغه‌های مهم مردم و نخبگان جامعه بوده است. لزوم توجه به اقتصاد اسلامی جواد کریمی قدوسی دیگر نامزد این شورا نیز با بیان این که قانونگذاری در جمهوری اسلامی شانی از شئون ولایت فقیه است و به همین دلیل مجلس شورای اسلامی باید در تراز و جایگاه ولایت فقیه به انجام ماموریت خود بپردازد، خاطرنشان کرد: بر خلاف نظر برخی که همچنان اصلاح وضعیت اقتصادی را در گرو توافق با کدخدا می‌دانند، اعتقاد داریم در کشور ظرفیت‌های مهمی وجود دارد و با نگاه به درون می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.
وی با بیان این که وضعیت اقتصادی امروز کشور محصول عدم توجه به اقتصاد اسلامی در طول دوران ۴۵ ساله انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: باید انفال در اختیار مردم قرار بگیرد و از این مسیر است که بخش مهمی از کمبود‌های اقتصادی تامین می‌شود. لزوم تعریف پیوست اجتماعی برای قوانین  فاطمه رحمانی دیگر نامزد این شورا نیز گفت: مجلس آینده باید در جایگاه نظارتی نقش خود را به درستی ایفا کند و از سوی دیگر باید تکمیل کننده احکام برنامه هفتم توسعه باشد. وی با تاکید بر این که نمایندگان مجلس باید بر وظایف نمایندگی خود متمرکز باشند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که قوانین مصوب مجلس باید علاوه بر پیوست فرهنگی، پیوست اجتماعی نیز داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *