استاندار خراسان رضوی: استقبال پرشور  مردم در انتخابات

  • ۲ ماه قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: در بازدیدهای بنده از شعب اخذ رای در سطح شهر مشهد، حضور مردمی در این شعب به خوبی به چشم می‌خورد.

یعقوبعلی نظری در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی در خصوص کم‌وکیف انتخابات در سطح استان، اظهار کرد: با توجه به بارندگی و رحمت الهی بدیهی است که ما هم باید پیش‌بینی‌ها و آمادگی‌های بیشتری را به خصوص در مناطق کوهستانی و برف‌گیر داشته باشیم.
وی ادامه داد: علی‌رغم همه مسائل و مشکلات و فراز و ‌نشیب‌ها در همان ساعات اولیه آغاز انتخابات بیش از حدود ۹۷ درصد صندوق‌ها و شعب ما به صورت زنده ارتباط‌گیری کرده و آمادگی اخذ رای مردم را پیدا کردند و تنها تعداد اندکی شعب سیار ما در ساعات اولیه آغاز انتخابات به مقاصد خود نرسیده بودند.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه شعب ما به صورت کامل و جامع آماده هستند تا با مراجعه مردم عزیز اخذ رای داشته باشند، خاطر نشان کرد: در بازدیدهای بنده از شعب اخذ رای در سطح شهر مشهد، حضور مردمی در این شعب به خوبی به چشم می‌خورد. علاوه‌ بر آن مسئولین اجرایی شعب فعال بوده و با علاقه و اعتقاد در حال اخذ رای مردم هستند.
در ادامه شهردار مشهدمقدس به اهم وظایف مدیریت شهری در انتخابات اشاره کرد و گفت: طی چند روز اخیر و با توجه به بارش برف، تمامی مجموعه معاونت خدمات شهری برای برف‌روبی و بازگشایی معابر اصلی و معابر فرعی منتهی به شعب اخذ رای آماده‌باش بوده و از ساعت ۶ صبح امروز خوشبختانه تمامی معابر باز بوده است.
قلندرشریف خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق مختلف شهری به عنوان روسای مناطق در ستاد انتخابات شهرستان فعال هستند و از ابتدای بامداد تاکنون همراه با سایر نقاط اخذ رای به خدمت‌رسانی اشتغال دارند.
شهردار مشهدمقدس ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر آن است تا زمینه حضور حداکثری مردم عزیز را فراهم آورد تا شاهد انتخاباتی در شان کشور عزیزمان باشیم.
دریافت ۱۵ درصد تعرفه مازاد اخذ رای توسط همه‌ حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی

وی همچنین در ادامه دبیر ستاد انتخابات خراسان‌ رضوی در برنامه استودیو_انتخابات گفت: همه حوزه‌های انتخابیه در این استان ۱۵ درصد تعرفه مازاد دارند.
امیر فریدنیا جمعه ۱۱ اسفند با حضور در برنامه استودیو انتخابات خراسان‌ رضوی اظهار کرد: در روز گذشته پیکربندی شعب اخذ رای تمام شد، بر این اساس اقلام و تجهیزات پشتیبانی به تمام مناطق صعب‌العبور اعزام شده است و مشکلی در این خصوص نداریم و تمامی شعب در استان فعال و آنلاین است.
به گفته دبیر ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ستاد انتخابات استان آمادگی داریم با شماره ۱۱۱ و ۳۳۲۰۵۱ گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی را دریافت کنیم.
وی با بیان اینکه تاخیری برای دریافت کدهای امنیتی عوامل اجرایی انتخابات نداشتیم، تصریح کرد: تا این لحظه مشکلی در شروع فرایند رای‌گیری نداشتیم، فقط شعب سیار ممکن است در مسیر دچار بوران شوند و با تاخیر به روستاها برسند.
در ادامه مدیرکل ارشاد خراسان رضوی اظهار کرد: در ایران عزیز با هویتی چندهزار ساله، تجربه نظرسنجی و حضور مردم را تا پیش از انقلاب نداشته‌ایم. براین اساس عملا از ۴۵ سال پیش و با آغاز انقلاب اسلامی، اولین آرای مردم به صندوق انداخته شد و آن‌ها برای استقلال و عزت کشور، خودشان تصمیم‌گیری کردند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: در این مسیر بسیاری از قهرمانان ملی و شهدای ما، جان خود را فدا کرده و با این اقدام، عزت و استقلال کشور را بیمه کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *