۱۰۲ عضو هیات‌های نظارت شهرستانی انتخابات در خراسان رضوی تعیین شدند

  • ۷ ماه قبل
  • 0

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: احکام همه ۱۰۲ عضو هیات‌های نظارت شورای نگهبان در انتخابات ۳۴ شهرستان خراسان رضوی صادر شده است.
محمد کمال سرویها افزود: هیات نظارت شورای نگهبان در هر شهرستان دارای سه عضو است که احکام آنها به افراد تعیین شده ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: در مرحله بعد فرمانداران باید اسامی معتمدان محلی را تقدیم هیات نظارت شهرستان ها کنند تا این هیات ها پس از بررسی از میان آنها ۳۰ نفر را برگزینند.
مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در مرحله بعد ۳۰ عضو یاد شده، هشت نفر از میان خودشان برای تصدی هیات اجرایی انتخابات شهرستان انتخاب می کنند.
سرویها اعلام اسامی هیات نظارت شهرستان ها به خصوص مشهد را به زمان مقتضی موکول کرد و افزود: از ۲۷ مهرماه ثبت نام اصلی از متقاضیان نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و فرمانداران باید آمادگی لازم برای اجرای فرایندهای لازم را کسب کنند.
خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، همچنین ۶ نماینده نیز از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *