همسر مطلقه ام از رجوع به من پشیمان شده بود!

  • ۸ ماه قبل
  • 0

بعد از آن که همسرم را طلاق دادم و با زن دیگری در شهرستان ازدواج کردم ماجرا به گونه دیگری رقم خورد چرا که پس از گفت وگو با همسر سابقم، او تصمیم گرفت به خاطر فرزندان مان دوباره به زندگی مشترک با من بازگردد اما …

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، متهم به قتل ۳۱ ساله ای که بعد از سال ها فرار و زندگی مخفیانه، در چنگ عدالت گرفتار شده بود دوباره قدم در محلی گذاشت که ۶ سال قبل و در یک روز سرد زمستانی، همسر سابقش را بی رحمانه در آلونک مخروبه زمین بزرگ محصور به قتل رسانده بود.

«اسماعیل- ف» که حلقه های زنجیر قانون بر دست و پایش خودنمایی می کرد، لحظاتی بعد مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا راز مرگ «ستاره» در آلونک مخروبه را فاش کند، اما قبل از آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) در حضور قاضی ویژه قتل عمد به تشریح خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی و چگونگی دستگیری متهم به قتل فراری پرداخت و گفت: صبح ششم دی سال ۱۳۹۶ بود که نگهبان زمین محصوری در انتهای بولوار امامت و حاشیه بزرگراه امام علی (ع) با پلیس تماس گرفت و از وجود جسد یک زن در آلونک داخل زمین خبر داد. وی افزود: طولی نکشید که به همراه قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع جنایت) عازم محل مذکور شدیم و تحقیقات گسترده ای را با دستورهای خاص و راهنمایی های قاضی وقت شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز کردیم.بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که زن ۲۲ ساله با شال گردن (روسری) خودش خفه شده است. در همین حال مدارکی از کیف دستی کنار جسد به دست آمد که سرنخ های مهمی برای پیگیری این جنایت شد و هویت مقتول را فاش کرد که «ستاره» نام داشت. سرهنگ نجفی ادامه داد: تحقیقات از خانواده مقتول نیز به نتایجی رسید که نشان می داد  زن ۲۲ ساله مطلقه، آخرین بار به همراه همسر سابقش از منزل خارج شده است تا به دیدار فرزندانش برود اما دیگر بازنگشته بود.

رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: با همین فرضیه، بی درنگ رصدهای اطلاعاتی زیر نظر مستقیم مقام قضایی شروع شد و بسیاری از مکان های احتمالی اختفای متهم در منطقه صالح آباد تربت جام نیز زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت اما بررسی های تخصصی مشخص کرد که متهم به تهران گریخته است و زندگی مخفیانه ای دارد.

بنابراین تصاویر و مشخصات کامل وی به همه مراکز انتظامی و مرزبانی اعلام شد و تحقیقات در حالی ادامه یافت که قاضی «محمود عارفی راد» ، رسیدگی به این پرونده جنایی را در سمت قاضی ویژه قتل عمد مشهد به عهده گرفت. (قاضی میرزایی پس از مدتی خدمت در شعبه های دادگاه کیفری یک خراسان رضوی هم اکنون از مقامات ارشد دادگستری خراسان جنوبی است).سرهنگ ولی نجفی به تشریح ماجرای دستگیری «اسماعیل – ف» نیز پرداخت و گفت: طولی نکشید که با دستورهای ویژه قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب، ردزنی های پلیسی وارد مرحله جدیدی شد و سرنخ هایی از حضور متهم در استان سمنان به دست آمد و در حالی که گروهی تخصصی از کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری آغاز کرده بودند ناگهان سوم تیر ماه گذشته مرد ۳۱ ساله ای با نام مستعار در شاهرود به اتهام آدم ربایی دستگیر شد که با واکاوی های دقیق کارآگاهان آگاهی شاهرود هویت واقعی این فرد فاش و مشخص شد که او همان «اسماعیل – ف» متهم به قتل فراری است بنابراین تصویر وی از طریق فضای مجازی به مشهد ارسال شد و با تایید موضوع در پلیس آگاهی خراسان رضوی، متهم در یک گفت وگوی تلفنی به ارتکاب قتل همسرش اقرار کرد و سپس با هماهنگی های قاضی «عارفی راد» متهم یاد شده به اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است در ادامه بازسازی صحنه قتل، متهم به همسرکشی نیز پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی ویژه قتل عمد به معرفی کامل خود پرداخت و با تشریح زوایای مختلف از این جنایت هولناک گفت: وقتی با همسرم به اختلافات خانوادگی خوردیم صاحب ۲ فرزند بودیم اما این ناسازگاری ها تا حدی شدت گرفت که او بالاخره از من جدا شد. من هم بعد از چند ماه به صالح آباد تربت جام رفتم و با زن دیگری ازدواج کردم. هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که با همسر سابقم صحبت کردم و او رضایت داد به خاطر فرزندانمان به زندگی مشترک با من بازگردد و ما دوباره به هم رجوع کنیم. من هم که از «طلاق» پشیمان بودم خیلی خوشحال شدم و همسر دوم خودم را «طلاق» دادم تا به زندگی دوباره با «ستاره» بازگردم اما وقتی مقدمات ازدواج دوباره با «ستاره» را فراهم کردم ناگهان نظر او عوض شد و به قول و قرارهایش پشت پا زد. به همین دلیل من  صبح پنجم دی سال ۹۶ به منزل مادرش رفتم و او را به بهانه دیدار با فرزندانمان به بیرون از خانه کشاندم . در همین حال «ستاره» از من مبلغی پول تقاضا کرد که با یکدیگر به طرف پیچ ساغروان رفتیم تا من اجاره منزلی را که آن جا داشتیم از مستاجر بگیرم و به همسرم بدهم ولی در میانه راه او باز هم تاکید کرد که قصد بازگشت به زندگی مشترک با مرا ندارد! من هم که عصبانی بودم به او گفتم چرا این طوری شدی؟ حالا تیپ می زنی؟ و …

به گزارش روزنامه خراسان متهم این پرونده جنایی که به سوالات فنی و گاهی انحرافی مقام قضایی پاسخ می داد در ادامه اضافه کرد: بعد از این گفت وگوها به یک اغذیه فروشی در نزدیکی پلیس راه امام هادی (ع) رفتیم و ساندویچ خوردیم بعد هم با اتوبوس به طرف پارک ملت به راه افتادیم اما در نزدیکی پل قائم (عج) از اتوبوس پیاده شدیم. هوا سرد بود به همین دلیل از «ستاره» خواستم تا با هم به درون آلونکی برویم که در حاشیه فضای سبز بزرگراه داخل زمین محصور قرار داشت.

آن جا وقتی دوباره سخن به موضوعات اخلاقی کشید او به خواهرم توهین کرد که اگر مردی جلوی او  را بگیر! به همین دلیل خیلی عصبانی شدم و شالی را که به عنوان روسری استفاده می کرد دور گردنش پیچاندم و محکم کشیدم تا خفه شد و  از آن جا با اتوبوس به تهران گریختم و مدت زیادی را در شهرهای مختلف سرگردان بودم تا این که در شاهرود گرفتار شدم و هویت واقعی ام لو رفت.بنابر گزارش روزنامه خراسان، در پی اعترافات صریح متهم به قتل، وی با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد، روانه زندان شد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

منبع:خراسان

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *