حدود ۱۲ تن «ماده دخانی بدون دود و بو» در مشهد معدوم شد

  • ۹ ماه قبل
  • 0

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۱۲ تن ناس (مواد دخانی بدون دود و بو) از زمستان سال گذشته تاکنون در محدوده زیر پوشش این دانشگاه کشف و ضبط و در سه مرحله معدوم‌سازی شده است.

دکتر فرشید افزود: این میزان مواد دخانی بدون بو و دود، از ۱۷ کارگاه غیرمجاز تولید ناس در حاشیه شهر مشهد کشف، ضبط و معدوم‌ شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ مورد از این کارگاه‌های غیرمجاز تولید ناس در فصل زمستان پارسال در حاشیه شهر مشهد و هفت کارگاه نیز در سال جاری شناسایی شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۱۲ تن ماده دخانی بدون بو در سایت شماره ۲ مدیریت پسماند مشهد دفن شد.

دکتر وفا افزود: شناسایی و برخورد قانونی با مبادی ورودی تنباکو و واردکنندگان آن، راهکار مقابله با تجارت مرگبار این ماده دخانی است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *