استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها وظیفه امر به معروف دارند

  • ۹ ماه قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: کار رسانه‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و در انجام این فریضه باید شیوه مناسبی اتخاذ شود.

یعقوبعلی نظری سه‌شنبه شب و در مراسم تکریم از خبرنگاران خراسان رضوی افزود: درست انجام شدن این وظیفه از سوی خبرنگاران باعث افزایش اعتماد و رفع سوءتفاهم خواهد شد و نباید بگذاریم این سرمایه اجتماعی و اعتماد میان ما دچار خدشه شود.

وی ادامه داد: همه مسوولان و مدیران از نظرات رسانه ها استقبال می‌کنند و انتقاد شما به غیر از انتشار در رسانه‌ها، می تواند از مسیر تشکلها و تشکیلات رسانه ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به ما و سایر مدیران منتقل شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: به مدیران نیز تاکید و ابلاغ می شود در تعامل سازنده و مفید با رسانه ها باشند زیرا مخاطب اصلی مسوولان و رسانه ها، مردم هستند.

نظری افزود:مسوولان قرار است به مردم خدمت کنند و ممکن است در این مسیر انتقاداتی نسبت به عملکرد آنها وجود داشته باشد، زیرا ممکن است مسوولان و مدیران در انجام وظایف خود و پیگیری امور دچار غفلت و یا فراموشی شوند و این امر باعث انحراف در عمل و وظیفه شود و رسانه ها با تذکر و یادآوری از این انحراف جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر با تدابیر رسانه‌ای و پیوست آن که در اختیار رسانه قرار دارد باید وارد میدان عمل رسانه‌ای شد و مدیران باید در کنار رسانه ها، مکمل یکدیگر باشند تا به اهداف عالیه نظام دست پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها حلقه واسط بین مدیران و مردم هستند و با پیگیری مشکلات مردم و بیان آن به مسوولان در رفع موانع مورد نیاز مردم کوشا هستند و مدیران در این اتحاد عمل نقش بسیار دارند.

در این مراسم از خانواده ۲ شهید رسانه که مدافع حرم بودند نیز تجلیل شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *