طرح ویژه پایش هفتگی ۱۹ کالای اساسی برای کنترل قیمت ها

  • ۳ ماه قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۹ قلم از کالاهای اساسی در استان به صورت هفتگی تحت رصد و پایش قرار دارند و این الگو در شهرستان ها هم پیاده خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نشست قرارگاه مهار تورم استان شنبه مورخ ۲۳ دی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره این خبر توضیح داد: مقرر شد همه فرمانداران شهرهای استان به وسیله دستگاه های اجرایی خود، در مرحله اول ۱۹ قلم کالای اساسی را که بیشتر مورد نیاز مردم است، به صورت هفتگی رصد کنند و ضمن ارسال گزارش، نظارت و ارزیابی در این خصوص صورت گیرد.
ابوالفضل چمندی با تاکید بر این که اتحادیه های تخصصی و صنفی در این موضوع باید نقش محوری داشته باشند، افزود: همچنین در خصوص حوزه اجاره بهای مسکن که دغدغه مردم است به همراه کالای گوشت، مرغ، ماکارونی، چند قلم کالای اساسی و میوه جات؛ ارزیابی مستمر و پایش هفتگی صورت خواهد گرفت تا ضعف های احتمالی در بخش نظارت مرتفع شود یا در صورت نیاز به  تامین منابع، بتوانیم تامین کالاهای اساسی را در آن نقاط داشته باشیم و هدف مستمری را از مهار تورم دنبال کنیم.
منبع : روزنامه خراسان
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *