آماده سازی ۲۰۰ هزار اسکان اضطراری برای دهه پایانی صفر در مشهد

  • ۹ ماه قبل
  • 0

شهردار مشهد گفت: خوشبختانه چندسالی است که دهه پایانی صفر و پیاده روی بسیار پررنگ شده است و طبق پیش بینی‌ها امسال یک میلیون نفر شرکت می‌کنند.

محمدرضا قلندر شریف در ستاد دهه آخر صفر اظهار کرد: انتظار برای محرم و صفر بسیار شیرین و سبب افزایش روحیه و معنویت ما می‌شود.

وی افزود: چند سالی است که پیاده روی اربعین پررنگ شده و در واقع مانور جهان تشیع در کل دنیا و واکسیناسیون ویژه برای کل جهان اسلام، جهان تشیع و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اهمین دهه آخر صفر برای مشهدی‌ها افزود: مشهد همیشه در بحران است، اما کسی متوجه آن نمی‌شود و آنچه اهمیت دارد این است که آبروداری کنیم.

شهردار مشهد بیان کرد: امسال علی‌رغم پیش بینی افزایش دما، اما همه مشتاق خدمت هستند و درخواست ما این است که تمامی اقدامات شفاف، روان، بدون حاشیه و امانت دارانه باشد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: خوشبختانه چندسالی است که دهه پایانی صفر و پیاده روی بسیار پررنگ شده است و طبق پیش بینی‌ها امسال یک میلیون نفر شرکت می‌کنند و باید ۲۰۰ هزار نفر اسکان اضطراری آماده سازی و پیش بینی‌ها بیش از مقدار تعیین شده باشد.وی اضافه کرد: خوشبختانه هوا مناسب است و مشکلات ایمنی کمتر رخ می‌دهد، اما در حوزه برق رسانی باید تلاش ویژه شود.

شهردار مشهد با اشاره به هفت کمیته دهه پایانی صفر تصریح کرد: هر کمیته زیرمجموعه‌هایی دارد و درخواست من این است که هیچ الزامی برای فعالیت در کمیته‌ها وجود نداشته باشد تا افراد علاقه‌مند خدمت کنند.

قلندر شریف با اشاره به تشکر هیئت‌ها از شهرداری مشهد به جهت همراهی و استقبال گفت: هیئت‌ها را همراهی و تشویق کنید، زیرا تا زمانی که مردم پای کار باشند، اتفاقات ویژه‌ای رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: حوزه حمل‌ونقل در این ایام باید بسیار پررنگ فعالیت کنند و تمامی پیش بینی‌های لازم لحاظ شود همچنین نظافت و پاکسازی شهر نیز باید به صورت مستمر و ۲۴ ساعت باشد.

منبع:شهرآرا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *