گوشی قاپی ۱۲ ساعت بعد از آزادی از زندان!

  • ۹ ماه قبل
  • 0

دو سارق موتورسوار که در عملیات تعقیب و گریز پلیس با یک دستگاه پراید تصادف کرده بودند، در حالی به گوشی قاپی در ایستگاه اتوبوس اعتراف کردند که یکی از متهمان ۱۲ ساعت قبل از دستگیری از زندان مرکزی مشهد آزاد شده بود.به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، ساعت ۷:۲۰ هشتم مرداد، نیروهای گشت نامحسوس کلانتری رسالت مشغول انجام وظیفه در تقاطع خیابان مجلسی غربی و مسلم جنوبی بودند که ناگهان دو جوان موتورسوار وارد ایستگاه اتوبوس شدند و گوشی تلفن همراه زن جوانی را قاپیدند که مشغول گفت وگوی تلفنی بود. نیروهای انتظامی با مشاهده این صحنه سرقت که مقابل دیدگان آن ها رخ داد، بی‌درنگ به تعقیب موتورسواران پرداختند و به آن ها «فرمان ایست» دادند، اما راکب موتورسیکلت با ویراژهای ترسناک به کوچه و خیابان های اطراف گریخت تا این که بالاخره با یک دستگاه پراید تصادف کرد.دو جوان سارق که دچار جراحت های سطحی شده بودند، در محاصره نیروهای گشت قرار گرفتند و بدین ترتیب حلقه های قانون بر دستان آنان گره خورد.گزارش روزنامه خراسان حاکی است، دو متهم مذکور در حالی به مقر انتظامی منتقل شدند که عوامل انتظامی با امدادگران اورژانس تماس گرفتند ولی دو جوان مذکور به دلیل سطحی بودن  جراحات نیازی به درمان ندیدند و از انتقال به بیمارستان خودداری کردند. از سوی دیگر با توجه به افزایش گوشی قاپی ها در مشهد و نگرانی های شهروندان از جولان موتورسواران گوشی قاپ، دو جوان سارق به دایره تجسس کلانتری رسالت هدایت شدند و تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفتند. «حسین – ر» (راکب ۳۰ ساله) و «مهدی – پ» (ترک نشین ۲۱ ساله) که هنگام ارتکاب جرم دستگیر شده بودند، ضمن اعتراف صریح به سرقت گوشی زن جوان، با شکایت راننده پراید نیز روبه رو شدند که خسارات مالی به خودروی وی وارد کرده بودند.
یکی از دزدان مذکور در بازجویی ها گفت: درست یک سال قبل به جرم گوشی قاپی دستگیر و روانه زندان شدم. آن زمان به همراه یکی از دوستانم روزی ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت می کردیم تا این که بالاخره در چنگ قانون گرفتار شدیم و من به مدت یک سال در زندان بودم. عصر هفتم مرداد بود که بالاخره نامه آزادی ام را گرفتم و از زندان مرکزی مشهد بیرون آمدم ولی صبح زود درحالی که هنوز بیشتر از ۱۲ ساعت از آزادی‌ام نمی‌گذشت، دوستم به سراغم آمد و پیشنهاد گوشی قاپی داد که من هم قبول کردم اما در اولین سرقت به دام نیروهای کلانتری رسالت افتادیم و دستگیر شدیم.
بنابر گزارش روزنامه خراسان، دو متهم در حالی با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت) به مراجع قضایی معرفی شدند که بررسی های تخصصی پلیس برای ریشه یابی سرقت های احتمالی دیگر آنان ادامه دارد.

منبع:خراسان

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *