• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار مهم
  • >
  • شهردار مشهد مقدس: «مشهد» یکی از کلان‌شهر‌های موفق در بحث انتشار اوراق مشارکت بوده است

شهردار مشهد مقدس: «مشهد» یکی از کلان‌شهر‌های موفق در بحث انتشار اوراق مشارکت بوده است

  • ۱۱ ماه قبل
  • 0

شهردار مشهد مقدس گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه تأمین مالی پروژه‌ها به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل استفاده از اوراق مشارکت است.

محمدرضا قلندر شریف، امروز، در هشتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در دفاع از لایحه دوفوریتی دریافت مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی برای طرح تامین خدمت ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی از محل بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور افزود: یکی از موضوعات و فرصت‌هایی که در مدیریت شهری می‌توانیم از آن استفاده کنیم بهره گرفتن از اوراق مشارکت است هرچند که نگاهمان به تسهیلات بانکی نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: در بحث انتشار اوراق مشارکت به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل نگاه ویژه‌ای به اوراق مشارکتی که پرداخت ۵۰ درصد اصل و سود آن بر عهده دولت و پنجاه‌درصد دیگر بر عهده شهرداری است داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم.
شهردار مشهد، بابیان اینکه براین اساس از معاونت اقتصادی خواسته‌ایم که به موضوع انتشار اوراق مشارکت و افزایش مبالغ آن به‌خصوص آنجا که ۵۰ درصد بر عهده دولت است توجه داشته باشند، اظهار کرد: لذا همان‌طور که سال گذشته موفق به دریافت مجوز انتشار مبلغ قابل‌توجهی اوراق مشارکت بودیم امسال نیز باید پیگیری‌های جدی برای دریافت مجوز اوراق مشارکت انجام شود.
قلندر شریف، ادامه داد: درمجموع باید در بحث انتشار اوراق مشارکت پررنگ اقدام کنیم، همان‌طور که مشهد تاکنون یکی از کلان‌شهر‌های موفق دراین حوزه بوده است.
وی افزود: اکنون یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه تأمین مالی پروژه‌ها به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل استفاده از اوراق مشارکت خواهد بود و باید مورد توجه معاونت اقتصادی قرار بگیرد.

منبع:شهرآرا

 

انتهای پیام ://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *