آسفالت ۱۲ میلیون متر مربع از معابر شه

  • ۱۱ ماه قبل
  • 0

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد از آسفالت ۱۲ میلیون متر مربع از معابر شهر توسط سازمان عمران خبر داد.

علیرضا صفی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:کارخانجات تولیدی آسفالت و قیر شهید مجیدی در جاده کلات در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۵ هزار تن و امسال یکهزار و ۵۰۰ تن فرآورده داشتند.

وی همچنین ادامه داد:هم اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع مصالح آسفالت در دسترس داریم و آمادگی آسفالت ۱۲ میلیون متر مربع یعنی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر با عرض ۱۰ متر در دستور کار سازمان عمران شهرداری قرار دارد.

صفی پور در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر پروژه کشف رود نیز توضیح داد:پروژه کشف رود، چون یک پروژه عاملیت بوده و نقشه آن کامل نیست، نیاز به مصوبه شورا و تایید فرمانداری دارد و به منظور اجرای این پروژه، بودجه مصوب مشخص شده است.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد در ادامه مطرح کرد:سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد فهرستی و عاملیتی منقعد شده و مطالعات پروژه های عاملیتی، با اعتبار ۵۷۰ میلیارد تومان در طول پروژه انجام خواهد شد.

وی در خصوص لکه گیری آسفالت در معابر نیز بیان کرد:لکه گیری آسفالت دارای ظوابطی است و در حوزه سازمان عمران نیست و  این سازمان صرفا در کمربندی ها لکه گیری انجام می دهد.

اختصاص ۱۵ میلیارد قیر

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد در ادامه گفت:قیر دولتی در اختیار نمایندگان و شهرسازی است، سهمیه قیر بازآفرینی نیز نیاز به پیگیری تخصیص دارد و قیر بازار بورس نیز گران است.

صفی پور با اشاره به سهمیه قیر شهرداری افزود:در ماه گذشته ۱۵ میلیارد قیر به سازمان عمران اختصاص داده شد که ۷۵ درصد از آن به دست ما رسید.

وی در خصوص پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۱ نیز تصریح کرد:از ۷۵ پروژه عمرانی سطح شهر مشهد در سال ۱۴۰۱،حدود ۴۴ پروژه به اتمام رسیده و ۳۰ پروژه به امسال منتقل شده است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *