توضیح فرماندار مشهد در خصوص تشییع دو شهید مدافع حجاب و امنیت

  • ۲ سال قبل
  • 0

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مراسم تشییع دو شهید مدافع حجاب و امنیت از ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۲ مهرماه از محل میدان شریعتی به سمت خیابان دانشگاه، خیابان مدرس و حرم مطهر در حال برگزاری است.

محسن داوری در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب افزود: مردم غیور مشهد امروز با تشییع پیکر شهیدان «محمد رسول دوست محمدی» و «مسلم جاویدی مهر» از اغتشاش‌گران اعلام انزجار می نمایند.

وی اظهار کرد: با اقدامات ویژه اطلاعاتی و امنیتی ضاربان و عاملان دو شهید شناسایی شده‌اند، علاوه بر این افرادی که به اموال عمومی خسارت وارد نموده‌اند نیز شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شده و به زودی مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

داوری ادامه داد: تعداد اندکی از افراد که تحت تاثیر القائات دشمن در رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته‌ بودند و بخشی هم به دلیل ناآگاهی و بخشی هم به عنوان سرباز پیاده نظام به صورت هدفمند در مشهد اغتشاش نمودند.

فرماندار ویژه شهرستان مشهد مقدس بیان کرد: تلاش سیستم امنیتی در اغتشاشات اخیر خویشتن داری بود که اغتشاش‌گران با فرصت از این موضوع به تخریب اموال عمومی و همچنین به شهادت رساندن دو تن از مدافعان حجاب و امنیت اقدام نمودند.

داوری خاطرنشان کرد: در صورت بروز اغتشاش در شهر مشهد با اغتشاش‌گران مماشات نخواهد شد.

منبع :ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *