ارسال محموله یک صد و پنجاه تنی نان رضوی برای پذیرایی از زائران در مواکب مرزی

  • ۲ سال قبل
  • 0

باتوجه به افزایش تردد زائران اربعین حسینی در مبادی ورودی به کشور عراق و نیز کمبود امکانات پذیرایی در برخی نقاط مرزی به ویژه مرز مهران، با تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین، بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، نسبت به تهیه و ارسال بیش از یک میلیون عدد بسته پذیرایی شامل ۱۵۰تن کیک و کلوچه از محصولات رضوی اقدام کرد.

به گزارش آستان نیوز، پس از دو سال وقفه در اعزام زائران به پیاده‌روی اربعین به دلیل شیوع کرونا، زائران حسینی امسال با شوری وصف‌ناپذیر عازم عراق می‌شوند، به همین دلیل این روزها با نزدیک شدن به اربعین حسینی، شاهد ازدحام جمعیت در مرزهای ورودی به این کشور هستیم. از همین رو با توجه به دغدغه تولیت آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی شایسته و پذیرایی از زائرانی که در مرزهای ورودی به کشور عراق منتظر خروج از کشور هستند، بیش از یک میلیون بسته پذیرایی نان رضوی از مشهدمقدس ارسال شده است.
هفته گذشته آستان قدس رضوی با اهدای یکصدتُن برنج و ۲۷٠٠راس دام به مواکب، در قالب طرح «من الغریب الی الحبیب» آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین شد.
همچنین با کمک مردم و خیران در پویش سقای اربعین(نذر آب)، بیش از ده میلیون بسته آب برای مواکب مرزی و مستقر در عراق تامین شده است.

منبع :آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه