• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

  • ۲ سال قبل
  • 0

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردندQGÇ

تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه آموزش های کاربردی در راستای تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر و همبستگی و تطابق میان فعالیت های نظام آموزش عالی با نیازها و ضروریات جامعه فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی استان منعقد شد.
این تفاهم نامه با موضوع همکاری های مشترک به منظور آموزش و ساماندهی رشته ها و فعالیت های فرهنگی، هنری در استان و توسعه این فعالیت ها برای دانشجویان و اصحاب فرهنگ و رسانه می‌باشد و ایجاد بستر مناسب بین طرفین به منظوراستفاده از تجربیات و امکانات در جهت ایجاد ساز و کار لازم برای تحصیل و توانمندسازی دانشجویان و جامعه فرهنگی هنری از اهداف آن است.
در این جلسه  محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های هنری که در رشته های مختلف در حال برگزاری است فرصت تکاپو و ورود میدانی دانشجویان رشته های هنری خواهد بود و ما این وظیفه را داریم که این میدان ها را برای آنها فراهم کنیم.

وی اظهار داشت : همانگونه که در صنعت، مبحث ارتباط بین دانشگاه و صنعت مطرح است در هنر نیز ارتباط بین دانشگاه و هنرمندان هم موضوعیت دارد و به رشد دو طرف خواهد انجامید.

لازم به ذکر است رشته های زیرگروه آموزشی فرهنگ و هنر در مقطع کاردانی عبارتنداز:  سینما-تصویربرداری، فلیم سازی- تدوین، فیلم سازی-کمک کارگردانی، تئاتر- ادبیات نمایشی، کارگردانی و طراحی بازی های رایانه ای، انیمیشن، هنرهای نمایشی،هنرهای تجسمی-گرافیک، طراحی لباس، طراحی و دوخت، طراحی پوشاک، عکاسی خبری و روابط عمومی که در طرح پویش امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه آزاد فراهم شده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *