گردشگران سلامت روزانه حداقل ۱۰۰ دلار ارز اوری دارند

  • ۲ سال قبل
  • 0

احسان افضل زاده نائینی در نشست خبری موسسه خدمات گردشگری پرشین هتل که به تلاش مجموعه نیک رسانه برگزار شد، بیان داشت: موسسه گردشگری پرشین هتل از سال ۱۳۸۰ تحت عنوان آژانس سریع و سیر خراسان فعالیت خود را اغاز کرد.
وی افزود: این روند در ابتدا به صورت آفلاین ادامه داشت بدین صورت که بلیط ها و معرفی نامه به هتل به شکل مکتوب در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت بعد از گذشت چند سال و مشکلاتی که در آن زمان بود، ما سعی کردیم این مشکل را به صورت آنلاین در بحث رزرو هتل بر طرف کنیم؛ در این خصوص وب سایت پرشین هتل برای اولین بار در مشهد شروع به کار کرد و با تمام هتل های مشهد توافق کردیم.
رئیس هیات مدیره موسسه گردشگری پرشین هتل گفت: با ایجاد محتوای مفید در سایت مانند؛ تصاویر، نظرات، موقعیت مکانی و فاصله ها تا مکان های دیدنی افراد توانستند با قیمت مناسب و یک سفر اقتصادی را تجربه کنند.
افضل زاده نائینی در خصوص بحث گردشگری سلامت بیان کرد: با حضور گردشگران سلامت و تقویت گردشگری ایران، ارز آوری خوبی برای کشور رقم خواهد خورد؛ در این راستا ما گردشگران را از اقصی نقاط دنیا از جمله کشورهایی چون عراق، کویت، سوئد، انگلیس و افغانستان به ایران آوردیم و خدمات تور و خدمات درمان را برایشان به طور کامل انجام دادیم؛ همچنین در دوران نقاهت آنها خدمات پرستاری به طور کامل انجام شد.
ایشان عنوان کرد: در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ ما حدود ۲ هزار گردشگر فقط برای بحث سلامت از کشور های مختلف به ایران آوردیم که خدمات درمانی تخصصی و عمومی داشتند و از ۲ هزار تا ۲۰ هزار دلار ارز آوری فقط در زمینه سلامت داشتند؛ در این راستا حداقل یکماه مدت اقامت گردشگران سلامت بوده و حداقل روزانه ۱۰۰ دلار در دوران نقاهت هزینه داشته اند.
رئیس هیات مدیره موسسه گردشگری پرشین هتل عنوان کرد: یکی دیگر ازاقدامات ما رزرو و خدمات سفر بوده است بدین صورت که متقاضیان بدون نیاز به حضور فیزیکی توسط پشتیبانان ۲۴ ساعته ماخدمات و تفریحات مد نظر خود را پیش از سفر انتخاب میکنند.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه پرشین هتل مبتنی بر دانش شروع بکار کرده تا مقاصد ناشناخته را به وسیله تولید محتوا با معرفی اقامتگاه ها در همه شهرها، معرفی کند؛ تا گردشگران بهترین هارا در سفر خود تجربه کنند.
افضل زاده نائینی عنوان کرد: رزرو تور اولین حلقه از زنجیره سفر میباشد و یکی از دغدغه گردشگران استفاده مفید از خدمات در مقصد است از این رو، آژانس آسان گشت کیش و وبسایت کیش لندیار را در این جزیره راه اندازی کردیم که غیر از رزرو هتل و تور، ارائه دهنده خدمات تفریحات و گردشگری در کیش است؛ دراین رابطه به قسمت های مختلف گردشگری کیش سامانه ای برای رزرو اختصاص دادیم تا صد درصد آنلاین تیکت تفریحات در اختیار گردشگران قرار گیرد.
ایشان با بیان اینکه یکی از مقاصد محبوب گردشگری استانبول می باشد، ادامه داد: مجموعه پرشین هتل وب سایت تخصصی در زمینه رزرو هتل، تور و خدمات گردشگری استانبول تحت عنوان استانبول یار را راه اندازی کند تا به صورت تخصصی به گردشگران با محتواهای تصویری و نوشتاری خدمات ارائه دهد.
ادامه داد: رزرو هتل های استانبول به صورت آنلاین و به صورت ریالی در اختیار گردشگرانی که قصد رفتن به این شهر را دارند گذاشتیم تا یکی دیگر از دغدغه های مسافران و گردشگران را کمتر کنیم؛ همچنین بسته های های کامل سفر در اختیار مسافرین در آن مقصد گردشگری قرار داده شود.
رئیس هیات مدیره موسسه گردشگری پرشین هتل در انتها با تاکید بر یکی از اهداف مهم در صنعت گردشگری بیان داشت: یکی از اهداف مهم، حضور گردشگران خارجی در ایران است، از رو محتواهایی به صورت تصویری، ویدیویی و پادکست تولید شده و در شبکه های اجتماعی منتشر کردیم؛ همچنین با دفاتر فرهنگی ایران در کشور های مختلف همکاری کردیم تا مقاصد گردشگری بیشمار موجود در ایران را به جهانیان معرفی کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *