برخورداری از سرمایه انسانی و مادی ۲مزیت این استان است

  • ۲ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: ۲مزیت شاخص استان برخورداری از سرمایه انسانی خلاق و سرمایه مادی است که برای اتصال این ۲ مزیت به شرکتهای دانش بنیان نیاز است تا از نبوغ های فکری بهره گرفت و مسایل استان را حل کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛یعقوبعلی نظری در نشست صمیمانه فعالان اقتصادی استان با نماینده عالی دولت در خراسان رضوی که در پارک علم و فناوری برگزار شد، با تاکید بر این که باید مساله محور و مزیت محور گام برداریم افزود: این استان از مزیتها و مسائلی برخوردار است که باید همه، آنها را بدانیم، برجسته سازی و اولویت بندی و براساس آنها عمل کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: همان طور که برای بنگاه های اقتصادی وظیفه اجتماعی تعریف کرده ایم می توانیم برای آنان وظیفه دانش بنیانی نیز تعریف کنیم تا واحدهای تولیدی به مساله دانش بنیانی تولید کردن توجه بیشتری داشته باشند.
نظری با تاکید بر لزوم رسیدن به یک مفاهمه مشترک بین بخش حاکمیتی و بخش خصوصی فعالیتهای اقتصادی در خراسان رضوی افزود: بهره گیری از سرمایه های در اختیار و ساماندهی آنها و همچنین توجه به نقاط لازم برای تعمیم دادن دانش بنیان شدن بسیار حایز اهمیت است.
وی ادامه داد: ما در خراسان رضوی کار اداری نداریم بلکه هر مسوولی که تصدی برخی امور را برعهده می گیرد باید از روحیه حرکت به جلو و قوه خلاقیت برخوردار و قدرت بسیج کنندگی داشته باشد و بتواند ظرفیتها را در کنار هم قرار دهد.
منبع :استانداری
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *