دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  • ۲ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی طی پیامی از مردم شهیدپرور استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پیام یعقوبعلی نظری بدین شرح است:

رهبر معظم انقلاب: ماجرای فلسطین همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی است .

هفتاد و چهار سال است که سیاست‌های نظام سرمایه‌داری ظالم و سفاک دست یک ملت را از میهن و خاک آباء و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن رژیمی تروریست  را نشانده است. اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است و هم‌افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن خواهد بود.

تصمیم حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان” روز جهانی قدس” نقطه عطفی درخشان در میزان توجه امت اسلامی و جامعه بشری نسبت به مسئله فلسطین پدید آورد.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، پس از تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رویاهای رژیم صهیونیستی و حامیان پلید آنان را باطل ساخت و به ویژه شهید عالیقدر قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲۰ سال از عمر پربرکت و گرانبهای خود را صرف توانمندسازی جبهه مقاومت برای رهایی ملت مظلوم فلسطین کرد.

هرچند برگزاری آیین‌های گرامیداشت روز جهانی قدس در دو سال گذشته به خصوص راهپیمایی سراسری امت اسلامی و ملل آزاده جهان در حمایت از آرمان قدس فلسطین و اعلام برائت از رژیم صهیونیستی، به دلیل شیوع کرونا با رویکردها و شیوه‌های خلاق و ابتکاری دنبال شد، اما به توفیق الهی قرائن و شواهد نشان از نزدیک بودن تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در آزادی قدس شریف دارد و ان‌شاءالله جشن پیروزی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین جهان، خبر اول رسانه‌های جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

اینجانب به عنوان نماینده دولت عدالت‌محور حضرت آیت‌الله رئیسی، مردم شریف استان را به حضور گسترده در مراسم “یوم‌الله روز جهانی قدس” دعوت می‌نمایم تا همراه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و امت مسلمان در همه کشورهای جهان ، ندای حق‌طلبانه “مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا” را در روز جمعه سردهیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *