اقدام مستقیم برای حل مشکلات از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی است

  • ۲ سال قبل
  • 0

رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آن‌ها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز، هفتم بهمن ماه، در سفر خود به مشهد مقدس به عنوان‌ پنجمین مقصد سفر کاری، در بدو ورود به ورودگاه هاشمی‌نژاد اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توانستیم در پایتخت معنوی خودمان به پابوس امام رضا(ع) برسیم. امیدوارم به برکت الطاف این امام رئوف بتوانیم در رسیدگی به وظیفه خودمان که خدمت به مردم، کشور و نظام اسلامی است، توفیق پیدا کنیم.

وی افزود: معمولا سفرهایی که ما در این سال‌های اخیر انجام می‌دادیم، یک روزه بود اما به دلیل اهمیت‌ خراسان رضوی و مشهد این سفر طی ۲ روز انجام خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه از دیگر اهداف این سفرها بررسی وضعیت دستگاه قضایی هر استان است، ادامه داد: ما در این سفرها می‌خواهیم مسائل را از نزدیک ببینیم و در رفع بعضی از مشکلاتی که در خصوص دستگاه قضایی استان‌ها وجود دارد، اقدام کنیم. هدف دیگر سفرهای استانی احیای حقوق عامه است. در واقع بناست بررسی شود در استان چه مسائل عمومی مهمی وجود دارد که قوه قضائیه می‌تواند با کمک مدیران استانی و مردم جهت رفع آن‌ اقدام کند. امیدواریم در این سفر به برکت حضرت ثامن‌الحجج(ع) بخشی از نارسایی‌ها و کسری‌ها را رفع کنیم.
منبع :ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه