عملیات ضربتی پلیس مشهد برای مبارزه با توزیع مواد محترقه

  • ۱ سال قبل
  • 0

پلیس مشهد در یک  عملیات ضربتی ۲۴ ساعته مقادیر زیادی مواد محترقه و منفجره دست ساز را قبل از توزیع آن در مشهد کشف کرد.
خرید نفوذی مواد محترقه
فرمانده انتظامی مشهد در این باره به روزنامه خراسان گفت: ماموران کلانتری سپاد مشهد پس از کسب اطلاعاتی در باره انتقال گسترده مواد محترقه غیرمجاز از تهران به مشهد، روز گذشته عملیات نفوذی را آغاز کردند و در پوشش خریدار مواد محترقه موفق شدند ابتدا حدود هزار عدد نارنجک دستی و فشفشه را از عاملان توزیع خریداری کنند. آنان در ادامه عملیات با هماهنگی مقام قضایی خودروی پراید متهمان را در اطراف میدان بار سپاد شناسایی و با توقیف آن از توزیع ۲۳ هزار و ۷۰۰ عدد ماده محترقه انفجاری در مشهد جلوگیری کردند.
سرهنگ احمد نگهبان افزود: در همین باره در حالی دو متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که ماموران کلانتری مذکور در بازرسی از یک فروشگاه لوازم خرازی هم ۴۳۶ عدد ترقه  کشف کردند.
کشف پیش ساخت های  نارنجک دستی
رئیس پلیس مشهد همچنین از کشف بیش از یک هزار عدد ترقه و مواد منفجره از دو فروشگاه لوازم تحریر و خرازی در مشهد خبر داد و گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری شفای مشهد در راستای اجرای طرح مبارزه گسترده با عاملان توزیع مواد محترقه موفق شدند در بازرسی از دو فروشگاه بیش از یک هزار ماده محترقه را به همراه یک کیلوگرم مواد پیش ساخت نارنجک های خطرناک کشف و ضبط کنند. وی اضافه کرد: در این رابطه ۴ متهم نیز دستگیر شده اند که تلاش برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این باند توزیع مواد محترقه غیرمجاز ادامه دارد.
سومین محموله
مقام ارشد انتظامی مشهد از کشف سومین محموله مواد منفجره توسط نیروهای کلانتری معراج در مشهد خبر داد و افزود: عوامل انتظامی این کلانتری نیز در این عملیات ضربتی همزمان موفق به کشف صدها قلم مواد محترقه شدند. سرهنگ نگهبان تصریح کرد: عملیات مذکور ادامه می یابد و مجازات سختی در انتظار عاملان توزیع مواد منفجره غیرمجاز خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *