مجازات قصاص برای عشق اشتباهی به زن خائن

  • ۴ سال قبل
  • 0

یک مرد که به دلیل عشق اشتباهی به زنی جوان دست به قتل شوهرش زده بود به زودی قصاص خواهد شد.
حکم سنگین این قاتل و همدستانش که زن خائن و یک مرد آشناست هفته گذشته در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.
قضات دادگاه سه متهم این پرونده را در مجموع به قصاص، ۷۰سال زندان و شلاق محکوم کردند.
ناپدید شدن مرد جوان
هشتم فروردین سال ۹۷ مرد جوانی به پلیس آگاهی پاکدشت رفت و از ناپدید شدن برادر ۳۷ ساله اش به نام ناصر خبر داد.
وی به ماموران گفت: برادرم از دیشب ناپدید شده است و همسرش ژینوس می‌گوید او به محل کارش رفته و دیگر بازنگشته است، اما همکاران برادرم ادعا می کنند او به محل کارش نرفته است. من می ترسم بلایی سرش آمده باشد .
به دنبال شکایت این مرد تلاش برای به دست آوردن ردی از ناصر آغاز شد تا این که چند ساعت بعد پلیس جنازه وی را در حالی که دست و پایش با کش بسته شده بود در سایت زباله در بیابان های خاتون‌آباد پیدا کرد.
شواهد نشان می‌داد این مرد در جای دیگری کشته و سپس جنازه اش به سایت زباله منتقل شده است.
افشای رابطه پنهانی
پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از خانواده قربانی پرداخت و به اختلاف های دنباله دار ناصر و همسرش پی برد.
زن جوان به عنوان متهم تحت بازجویی قرار گرفت اما ادعا کرد از نحوه مرگ شوهرش اطلاعی ندارد.
سپس پلیس به بررسی پیامک‌های ارسال شده از گوشی ژینوس پرداخت و به رابطه پنهانی او با یک مرد غریبه به نام حسین پی‌برد.
با افشای این ماجرا زن جوان لب به اعتراف گشود و گفت :حسین و دوستش حمید شوهرش را کشته اند. حسین و دوستش حمید بازداشت شدند و سه متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.
متهمان در دادگاه
در ابتدای جلسه نماینده دادستان گفت :با توجه به این که پدر و مادر قربانی فوت شده‌اند و اولیای دم دو فرزند خردسال وی هستند رئیس قوه قضاییه برای عاملان این جنایت درخواست قصاص مطرح کرده است .
سپس حسین به دفاع پرداخت و قتل را گردن گرفت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت : مدتی پیش با ژینوس آشنا شدم .من نمی دانستم او متاهل است. پس از مدتی که از رابطه دوستی ما گذشت فهمیدم شوهر و دو فرزند دارد. او مدام از بدرفتاری های شوهرش به من می گفت .چون می دانستم شوهرش مرد بدخلقی است دلم برایش سوخت .او اول از من خواست تا شوهرش را گوشمالی بدهم اما بعد از مدتی نقشه قتل را کشید. من برای اجرای نقشه از دوستم حمید کمک خواستم .
وی ادامه داد: طبق نقشه ای که ژینوس کشیده بود او خودش را به مریضی زده و از همسرش خواسته بود تا او را به درمانگاه برساند . وقتی ژینوس و شوهرش از خانه بیرون آمدند من و حمید سوار ماشین بودیم که به عنوان مسافرکش جلوی راهشان ایستادیم و از آن ها خواستیم تا سوار شوند.
ناصر ابتدا قبول نکرد اما من به زور او را سوار ماشین کردم .من و حمید آن ها را به بیابان‌های خاتون‌آباد بردیم و دست و پا و دهان ناصر را با کش بستیم.من واقعا قصد کشتن ناصر را نداشتم و فقط می‌خواستم او را گوشمالی بدهم. به همین دلیل چند ضربه با سنگ به سر او زدم اما یک باره متوجه شدم جان سپرد.به همین خاطر از ترسم جنازه را میان زباله ها انداختم و فرار کردم در این قتل من نقش داشتم و حمید در قتل ناصر هیچ کاری نکرد. سپس حمید به دفاع پرداخت و گفت :من آن روز در خانه حسین خواب بودم که از من خواست تا با هم بیرون برویم . در بین راه ماجرایی برایم تعریف کرد و گفت می خواهد با یک نفر تسویه حساب کند .من در ماشین کنار او نشسته بودم و حسین پشت فرمان بود تا این که جلوی پای یک زن و شوهر توقف کردم و به زور از آن ها خواستم تا سوار ماشین شوند. وقتی به بیابان‌های خاتون آباد رسیدیم حسین از من خواست تا کمک کنم دست و پای مرد جوان را ببندیم .من به او کمک کردم ولی ضربه ای با سنگ به سر ناصر نزدم. وقتی نوبت دفاع به ژینوس رسید همه اتهاماتش را انکار کرد و گفت : من از نقشه حسین برای قتل شوهرم اطلاعی نداشتم. قبول دارم با شوهرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. اگر اختلاف بین ما زیاد بود همان ابتدا از اون جدا می‌شدم. حسین خودش به تنهایی نقشه قتل را کشید و آن را اجرا کرد. این زن اتهام زنای محصنه را نیز قبول نکرد.
مجازات سنگین
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و حسین را به خاطر قتل به قصاص، به خاطر آدم ربایی به ۱۵سال زندان و به خاطر رابطه پنهانی با ژینوس به ۱۰۰ضربه شلاق محکوم کردند.حمید نیز به خاطر آدم ربایی و معاونت در قتل به ۳۰سال زندان محکوم شد.
قضات دادگاه زن جوان را نیز به خاطر معاونت در قتل شوهرش به ۱۵سال زندان و به خاطر معاونت در آدم ربایی به ۱۰ سال زندان و به خاطر رابطه پنهانی به ۱۰۰ضربه شلاق محکوم کردند. دیروز این حکم در شعبه ۲۶دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه