پلیس هوشمند، امین مردم است

  • ۵ سال قبل
  • 0

سردار محمدکاظم تقوی در نشست مطبوعاتی به مناسبت  هفته نیروی انتظامی  اظهار کرد:ج امسال شعار هفته نیروی انتظامی که از ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود، پلیس هوشمند امین مردم است.

سردار تقوی تصریح کرد:از ابتدای مهر ماه سال ۹۷ تا اول مهر امسال آمار تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ در استان خراسان رضوی  رشدی ۷۹ درصدی داشته است که بخشی از این تماس‌ها که شامل یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۵۵۶ تماس بوده منجر به عملیات شده است.

وی اضافه داشت:همچنین تماس‌های غیرقابل رسیدگی نیز در استان در این مدت بیانگر رشدی ۹۷ درصدی است و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۱۹۲ تماس نیز در این مدت از سوی همکاران ما مورد راهنمایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در این مدت تاکید کرد: در این بازه زمانی، ۲۸ تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشدی چهار درصدی است همچنین ۳۵ باند مواد مخدر در این راستا دستگیر و متلاشی شده‌اند و آمارها در این حوزه نیز بیانگر رشدی ۱۴ درصدی است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: نزاع‌های مسلحانه ما در این مدت حدود ۴۲ درصد افزایش پیدا کرده و به همین منظور اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که شاهد و افزایش ۲۲ درصدی کشف سلاح بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در موضوع جرایم رایانه‌ای نیز افزایش ۱۱۸ درصدی گزارش شده، عنوان کرد:در حوزه برخورد با سرقت‌ها عملکرد پلیس حاکی از رشدی ۳۰ درصدی است و در نیمه نخست امسال نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی سارقان بوده‌ایم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *