۲۴۰مدیر استان خراسان رضوی در محل خدمت شان سکونت ندارند

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۴۰ مدیر در دستگاه های مختلف استان در محل خدمت خود سکونت ندارند.
کوکب موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بیشترین شهرستان های استان خراسان رضوی که مدیران آنها در مکان خدمتی شان استقرار و یا به عبارتی سکونت ندارند شامل داورزن، خلیل آباد، زاوه و باخرز هستند.
وی با بیان اینکه ۲۴۰ مدیر استان در محل خدمت خود سکونت ندارند ، تصریح کرد: در شهرستان داورزن ۱۱، بردسکن ۱۱ ، خلیل آباد ۴۰، فیروزه ۲۴ ، زاوه ۲۴و باخرز۷ مدیر مستقر نیستند و یا به عبارتی سکونت ندارند.
موسوی در پاسخ به این سوال که برخی مدیران دلیل عدم سکونت را نبود منزل مناسب عنوان کرده اند ، اظهار داشت: این موضوع صحت دارد و مدیران در برخی شهرستان ها به دلیل نبود مسکن مناسب استیجاری و منزل سازمانی استقرار ندارند، اما اینکه عنوان شود مدیر به دنبال خانه های اشرافی و بزرگ در این شهرستان ها است صحیح نمی باشد .
معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: طبق مصوبه وزارت کشور فرمانداران، بخشداران و مدیران کل دستگاه های ستادی حتما باید در منطقه خدمت خود سکونت داشته باشند که به دلیل عدم سکونت دو بخشدار در سبزوار و خلیل آباد تغییر آنها به زودی انجام خواهد شد.
موسوی بیان داشت: در مورد سکونت شهردار کاشمر نیز طبق مکاتبه ای که نماینده مجلس در این شهرستان با وزارت کشور داشته است، نامه ای از این وزارتخانه به دفتر امورشهری و شوراهای خراسان رضوی ارسال شده و در آن شهردار کاشمر بر اساس مدارک پیوست نامه ارسالی نماینده از جمله گواهی اشتغال به تحصیل همسر شهردار کاشمر و بر مبنای تبصره ذیل ماده ۴ دستور العمل ۵۶۶۲۸ از شرایط سکونت در محل خدمت استثناء شده است.
وی در مورد سکونت استاندار خراسان رضوی نیز گفت: استاندار با خانواده در شهر مشهد سکونت دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *