میرهاشم طلایی شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

حسینی دومین مدال طلای گرندپری ۲۰۱۹ را بر گردن آویخت

تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران با کسب دومین مدال طلای خود در دومین گرندپری سال۲۰۱۹ گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشت. رقابت‌های تکواندوی گرندپری صبح دیروز با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان ۲ نماینده داشت که سروش احمدی از دور مسابقات حذف شد و میرهاشم حسینی هم با شکست همه رقبا به نشان طلا دست پیدا کرد.

واریز ۴۰امتیاز المپیکی به حساب حسینی
میرهاشم حسینی، هوگوپوش وزن دومی ایران، با ازپیش‌روبرداشتن حریفان خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و ۴۰ امتیاز المپیکی را به نام خود ثبت کند. میرهاشم در نخستین دیدار، «روبن ناوا» از مکزیک را ۱۹بر۱۲ از پیش‌رو برداشت؛ سپس در مصاف با «جاویر پرز پولو»ی اسپانیایی در پایان راند دوم و با نتیجه ۲۱بر۱ به برتری رسید. وی در ادامه با سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن، مبارزه کرد و نتیجه را ۱۰بر۲ به نفع خود به پایان رساند. تکواندوکار وزن ۶۸-کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی برابر «ادیوال پونتس» برزیلی با نتیجه ۱۰بر۴ پیروز شد و در فینال نیز «کریستین مک‌نیش» را در دیداری حساس با نتیجه ۳۶بر۲۰ شکست داد و دومین مدال طلای گرندپری سال۲۰۱۹ را بر گردن آویخت. این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به‌ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز درراستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین به‌ترتیب ۵هزار، ۳هزار و ۱۰۰۰دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

برنامه نمایندگان ایران در روز دوم
امروز و در روز دوم این رقابت‌ها ۴ تکواندوکار ایران در ۲ وزن ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌روند. در وزن ۵۸-کیلوگرم آرمین هادی‌‌پور در دور نخست به‌مصاف «لئون گلاسنویک» از کرواسی می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار ترکیه و پرتغال پیکار می‌کند. فرزان عاشورزاده، دیگرنماینده ایران، نیز ابتدا با «آدرین ویسنته» از اسپانیا پیکار می‌کند و سپس در یک مبارزه سخت به‌مصاف «تای‌هون‌کیم»، تکواندوکار نفر‌یک رنکینگ المپیکی از کره‌جنوبی خواهد رفت. در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز تیم کشورمان ۲ نماینده دارد. سجاد مردانی دور نخست به‌مصاف «رافائیل آیوکایف» از روسیه می‌رود و سپس با برنده ترکیه و آمریکا پیکار می‌کند. سعید رجبی نیز ابتدا «سانسورس» مکزیکی را در پیش‌رو دارد و در ادامه باید با «کیو دون این» کره‌ای با رنکینگ۲ المپیکی مبارزه کند.
منبع: روزنامه شهرارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *