افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهد کودک خراسان رضوی

  • ۵ سال قبل
  • 0

با هماهنگی کانون صنفی مهدهای کودک و سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهریه مهدهای کودک در خراسان رضوی از مهر امسال ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

 معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون هزار و  ۳۰۰ مهدکودک در خراسان رضوی فعالند که حدود ۸۵ هزار کودک را زیر پوشش آموزشی خود دارند.

غلامحسین حقدادی افزود: ۸۳۰ مهد از این تعداد مهدهای روستایی و مناطق حاشیه هستند که از “طرح یک وعده غذای گرم در سال” برای کودکان بهره مند می شوند.

معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی یک سال اخیر ۶۴ میلیارد ریال اعتبار برای ارائه یک وعده غذای گرم به ۳۲ هزار و ۳۰۰ کودک در مهدهای روستایی و حاشیه شهرهای این استان هزینه شده است.

وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان مهدهای کودک اشاره و بیان کرد: ظرف یک سال اخیر برای هفت هزار نفر از مربیان مهدهای کودک در خراسان رضوی دوره آموزشی برگزار شده است.

حقدادی افزود: در همین مدت تعداد ۱۰۰  مهد کودک جدید نیز به مجموعه مهدهای کودک در خراسان رضوی  افزوده شده است.

وی گفت: محتوای آموزشی مهدهای کودک نیز همانند هر سال تهیه و به تمامی مهدها ارائه شده و از ابتدای مهر ماه آتی محتوای آموزشی بیش از پیش با در نظر گرفتن جنبه های مختلف آموزش و با دیدگاه دینی و معنوی اعمال می شود.

منبع: صداو سیما

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه