• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • مدیران روابط عمومی موتور محرکه ابرسازمان شهرداری در مقبولیت بین مردم باشند

مدیران روابط عمومی موتور محرکه ابرسازمان شهرداری در مقبولیت بین مردم باشند

  • ۵ سال قبل
  • 0

نمی توان اهداف را لیست کرده و تکلیف کرد آنها اجرایی شود. بلکه آنچه می تواند نتیجه بخش باشد، تکثر است.

شهردار مشهد خواستار تحرک و فعالیت پرقدرت در مجموعه روابط عمومی شد و گفت: مدیران روابط عمومی موتور محرکه ابرسازمان شهرداری در مقبولیت بین مردم باشند.
محمدرضا کلائی در نشست صمیمی با مدیران و کارشناسان حوزه حوزه روابط عمومی شهرداری که در باغ گیاهشناسی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی باید موتور محرکه ابرسازمان شهرداری باشند و به مجموعه مدیریت شهری اعتماد کنند. تنها در این صورت است که می توانند مدیریت شهری را با صدق نیت، راه در حصول هدف جلب حداکثری رضایتمندی مردم یاری رسانند.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی سازمان حوزه دستوری نیست، افزود: نمی توان اهداف را لیست کرده و تکلیف کرد آنها اجرایی شود. بلکه آنچه می تواند نتیجه بخش باشد، تکثر است.
شهردار مشهد با اشاره به فعالیت ۲۷۰ نفر در مجموعه روابط عمومی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: هر کدام از این افراد می توانند به تنهایی رسانه ای برای شهرداری در بین مردم باشند. چرا که دارای ویژگی های خاص خود هستند. اما این تکثر بایستی هارمونیک باشد.
کلائی عنوان کرد: اگر چنین نباشد، هرج و مرج به وجود می آید و حضور روابط عمومی در سازمان و در بین مردم کمرنگ می شود.
وی در ادامه بیان کرد: آنچه هارمونی فضا را ایجاد می کند، داشتن چشم انداز و هدف مشترک و رویه های روشن است.
شهردار مشهد با تاکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را در جلب حداکثری رضایتمندی مردم دارد، گفت: گاه این هدف با بهبود برند مشهد، توسعه فضای سبز و ایجاد رفاه برای مردم دنبال می شود و گاه با کلنگ زنی پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک، اشتغال زایی و ایجاد رونق اقتصادی دنبال می گردد.
کلائی تصریح کرد: هدف مدیران روابط عمومی نیز باید منطبق بر این هدف باشد. آنان باید به همان اندازه خود را مسوول بدانند، که مدیریت شهری خود را در جلب رضایتمندی مردم مسوول می داند.
وی با اشاره به اینکه مدیران روابط عمومی باید بتوانند خروجی عملکرد مدیران سازمان را به درستی به مردم عرضه کنند، گفت: در این رابطه آنان باید موفقیت خود را در قالب موفقیت سازمان جستجو کنند.
شهردار مشهد با اشاره به اعطای قدرت و اختیارات ویژه به روابط عمومی های شهرداری، خاطرنشان کرد: نمی توان از مدیر ارشد خواست کار ویژه ای انجام دهد، اما مدیران روابط عمومی کار ویژه و خاصی انجام ندهند.
کلائی بر لزوم دگرگونی در رویه های روابط عمومی شهرداری تاکید کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف باید کار تیمی منسجمی انجام داد. چرا که تیم واحد، صدای واحد را به گوش مخاطبان می رساند و هارمونی است که صدای واحد را بلندتر و رساتر بیان می کند.
وی ابراز امیدواری کرد: خانواده روابط عمومی شهرداری مشهد در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری در جلب حداکثری رضایتمندی مردم، همراه و یکدل باشد و با صدق نیت در این راستا بکوشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *