نبـــــــــرد خداداد و رحمتی

  • ۵ سال قبل
  • 0

حضور چهره های مطرح ورزشی و فوتبالی در برنامه ستاره ساز باعث شد این بار نقل خاطرات از دو چهره مطرح فوتبال سابق تیم ملی همه توجهات را به خود جلب کند. حضور سید مهدی رحمتی بازیکن تیم شهر خودرو در برنامه ستاره ساز و رویارویی این دروازه بان مطرح فوتبال ایران با چهره هایی همچون فیروز کریمی و خداداد عزیزی صحنه های جالبی را رقم زد، به خصوص جایی که کاپیتان سابق استقلال و شماره یک این روزهای شهرخودروی خراسان اولین خاطره شیرین خود را از گلزن سابق فوتبال ایران نقل کرد.
مهدی رحمتی درست زمانی طعم شیرین حضور در اردوی تیم ملی را چشید که آن روزها خداداد به عنوان یکی از کارکشته ترین ستاره‌های تیم ملی نقشی کلیدی در ترکیب داشت. همین بهانه خوبی بود تا محمدرضا احمدی مجری ستاره ساز از فرصت به دست آمده برای رقم زدن صحنه های جالب در این برنامه تلویزیونی نهایت بهره را ببرد تا دیالوگ های شیرینی از دهان این دو ستاره فوتبال ایران شنیده شود.
محمدرضا احمدی: آقای رحمتی یک خاطره از خداداد عزیزی برای ما بگو.
رحمتی: آقا خداداد اشاره می کند که نگو(باخنده)
احمدی: نه بگو
رحمتی: من اولین اردو که به تیم ملی دعوت شدم با آقای عزیزی روبه رو شدم و افتخاری بود کنارشان باشم.
احمدی: چند سالت بود؟
خداداد: الان ۸۲ سالشه! مهدی با همه مهاجمان سرشناس ایران بوده از ناصر محمدخانی بگیرید تا فرشاد پیوس، صمد مرفاوی و … (باخنده) بهترین پنالتی رو هم آقا فیروز می گه از علی پروین گرفته (باخنده) با همه بوده و هنوز هم است! اما سوای از شوخی مهدی راست می گوید سال ۸۲ اولین بار او را در قطر دیدم.
رحمتی: یک بار در امارات بودیم، پرواز چند ساعتی تاخیر داشت و قرار شد برویم گشتی بزنیم. وقتی رفتیم بیرون دیدم چند تا چینی دوان دوان خودشان را به آقا خداداد رساندند. وقتی از او پرسیدم جریان چی بود؟ گفت: این بندگان خدا من را با«جکی چان» اشتباه گرفتند.
خداداد: دروغ می گه، مهدی از اول حضورش در تیم ملی رابطه ای بود و تا آخرش هم با رابطه ماند(باخنده)

منبع: شهرارا
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *