• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • با دستور تولیت آستان قدس دوربرگردان‌های طبرسی و نواب بازگشایی می‌شوند

با دستور تولیت آستان قدس دوربرگردان‌های طبرسی و نواب بازگشایی می‌شوند

  • ۵ سال قبل
  • 0

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رضایت بخش بودن نتایج طرح بازگشایی دوربرگردان خیابان شیرازی حرم مطهر گفت: با دستور تولیت محترم آستان قدس و در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران حرم مطهر رضوی حداکثر تا میلاد امام رضا(ع) دوربرگردان‌های طبرسی و نواب بازگشایی خواهند شد.

 مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مثبت بودن نتیجه بازگشایی آزمایشی دور برگردان شیرازی و بنابر دستور و تأکید تولیت محترم آستان قدس رضوی و با هدف ارائه خدمت بهتر و بیشتر و افزایش آسایش و آرامش در تحقق زیارت مطلوب برای زائران و مجاوران، حداکثر تا سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) ۲ دور برگردان دیگر حرم مطهر از سمت خیابان‌های طبرسی و نواب نیز بازگشایی خواهند شد.
وی افزود: از شهرداری مشهد و شرکت‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی خواسته شده در ارائه خدمت و تکریم زائران نهایت دقت و نظارت را اعمال کنند و در جلب رضایت حداکثری آنان کوشا باشند.
خاکسار قهرودی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف برای اجرایی شدن بازگشایی دوربرگردان‌های حرم مطهر، عنوان کرد: در قالب این طرح همکاری صمیمانه و صادقانه‌ای میان دستگاه‌های مختلف در مشهد مقدس شکل گرفت و ما با حساسیت بالا پیگیر ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران هستیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه این طرح با رعایت کامل نکات امنیتی در حال اجراست، گفت: دوربرگردان‌های حرم مطهر با دستور تولیت محترم آستان قدس رضوی و در راستای راهبرد زائرمحوری و ضمن رعایت کامل تمامی نکات و مسائل امنیتی بازگشایی خواهند شد.
گفتنی است، چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی طی بازدید از حریم حرم مطهر امام رضا(ع)، ضمن بررسی مشکلات ترافیک اطراف حرم، پارکنیگ‌ها، مسیرهای رفت و آمد زائران و ایستگاه‌های توقف اتوبوس و تاکسی، به منظور تسهیل خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران دستور بازگشایی دوربرگردان‌های حرم مطهر رضوی را صادر کردند.
منبع: آستان نیوز
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه