ورودی شهربازی پارک ملت ۲۳هزارتومان ارزان شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ورودی شهربازی پارک ملت مشهد به هفت هزار تومان کاهش یافت.این درحالی است که تا قبل از پیگیری قدس آنلاین زائران ومجاوران برای ورود به شهربازی پارک ملت باید ۳۰هزارتومان میپرداختند.

قاضی جلیلی رئیس شعبه یک سیاراداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی اظهار داشت: پیمانکار مجموعه شهربازی پارک ملت مشهد که به اداره کل تعزیرات حکومتی احضار شده بود امروز برای ادای توضیحات در این مجموعه حضور پیدا کرد و هیچ گونه مدرکی مبنی بر داشتن مجوز برای دریافت ۳۰ هزار تومان برای ورود به شهربازی را ارائه نکرد.

وی تصریح کرد: از این رو مقرر شد از بعدظهر روز سه شنبه به مدت سه روز ورودی شهربازی به ۷ هزار تومان کاهش پیدا کند و شهروندان و زائران در صورتی که تمایل به استفاده از دستگاه ها را داشته باشند هزینه مربوط به هر دستگاه را جداگانه پرداخت کنند.

قاضی جلیلی افزود: در طول این سه روز مسئولان شهربازی فرصت دارند مجوزهای قانونی لازم را از دستگاه های ناظر در حوزه تایید قیمت برای ورودی شهربازی را دریافت کنند و در صورتی که در این سه روز مجوز ها را دریافت نکنند همچنان باید ورودی شهربازی مبلغ ۷ هزار تومان باشد.

وی ادامه داد: میزان تخلف این مجموعه از ابتدای فروردین تاکنون ۴۵ میلیارد ریال می باشد که در صورت ادامه این روند روزانه به این تخلف اضافه می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *