بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می گیرد

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از فردا خراسان رضوی را فرا می گیرد و این بارشها به طور متناوب تا روزهای پایانی هفته کنونی ادامه دارد.

یحیی قاینی پور افزود: بارشهای پراکنده باران که طی روزهای اخیر در خراسان رضوی آغاز شده است از روز سه شنبه شدت می گیرد.

وی اضافه کرد: بارش باران در نوار شمالی و شرقی استان بیشتر به صورت رگباری رخ می دهد و در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف و باران پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارشها طی این مدت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته رخ می دهد.

قاینی پور افزود: دمای هوای خراسان رضوی طی دو روز آینده نسبت به امروز کاهش می یابد و از میانگین دمای هوا در نیمه شمالی استان طی این مدت حدود پنج درجه و در نیمه جنوبی خراسان رضوی بین هشت تا ۱۰ درجه کاسته می شود.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر و کوهستانی استان خراسان طی این مدت به صفر تا سه درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز چهارشنبه به ۱۰ درجه می رسد.

قاینی پور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا- خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه