ارتش جمهوري اسلامي ايران هيچ گونه وابستگي به کشورهاي ديگر ندارد

  • ۵ سال قبل
  • 0

فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه وابستگی به کشورهای دیگر ندارد و تمامی تجهیزات در اختیار خود را توسط جوانان انقلابی بومی سازی کرده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان به مناسبت  ‘روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی’ در نشستي مطبوعاتي اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران براساس تهدیدات دشمنان رزمایش برگزار می کنند و این امر سبب شده نیروهای ارتش از واکنشهای سریع در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان بهره مند شوند

امیرسرتیپ آذریان تصريح کرد: یگانهایی از ارتش جمهوری اسلامی از شهریور سال گذشته در مرز افغانستان در استانهای خراسان رضوی و جنوبی مستقر شده اند و تمامی تحرکات دشمنان را رصد می کنند

وي عنوان کرد: درحال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه وابستگی به کشورهای دیگر ندارد و تمامی تجهیزات در اختیار خود را توسط جوانان انقلابی بومی سازی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور گفت: یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور نیز در تمام زمینه های نظامی از جمله واکنش سریع و هجومی از توانایی بالایی برخوردارهستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران جای دارد و اقدام اخیر رئیس‌ جمهوری آمریکا علیه سپاه نشان از شکست ایالات متحده آمریکا در منطقه دارد و مردم ایران این نهاد انقلابی و ارتش را نیروهایی الهی می دانند.

امیر سرتیپ آذریان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند تمامی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از یک فرمانده کل قوا دستور می گیرند و این حرکت آمریکا هیچ تاثیری در کاهش محبویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران و منطقه ندارد.

وي با بيان اينکه ارتش تا برطرف شدن کامل مشکل سیلاب در کنارمردم است، افزود: نیروها، امکانات، تجهیزات هوانیروز و بیمارستان صحرایی ارتش تا برطرف شدن کامل بحران آب گرفتگی و سیلاب گلستان در خدمت مردم این استان هستند و به کمک رسانی خود به مردم سیل زده استان گلستان ادامه می دهد

وي در ادامه بيان کرد: بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق از زمان راه اندازی تاکنون ۴۰ هزار نفر از سیل زدگان گلستانی را ویزیت کرده است و این کار را همچنان ادامه می دهد.

امیر سرتیپ آذریان افزود: استان خراسان رضوی به عنوان معین استان سیل زده گلستان در برطرف کردن مشکلات سیل معرفی شده است و تا زمانی که سیل زدگان در این استان به ما نیاز داشته باشند در کنار مردم هستیم.

وي درخصوص برگزاري روز ارتش اعلام کرد: به همین مناسبت روز پنجشنبه آینده در مشهد و چند شهر دیگر خراسان رضوی مراسم رژه برگزار می‌شود که در مشهد مراسم رژه یگانهای ارتش در بلوار نماز این شهر صورت می گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه