معاون فرهنگی شهردار مشهدمقدس معارفه شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مراسم تکریم و معارفه معاون جدید فرهنگی شهردار مشهدمقدس برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم- خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه معاون جدید فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدمقدس ظهر امروز با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.

 

در این مراسم مهدی زارعی به عنوان معاون جدید فرهنگی شهردار مشهدمقدس منصوب و از زحمات هادی بختیاری تقدیر شد.

 

زارعی در این مراسم اظهار داشت: حضور دوباره من در بدنه شهرداری مشهد در کسوت یک خادم توفیقی است که خداوند مهربان به من ارزانی داشت.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: حوزه فرهنگی بسیار بزرگ و سنگین است، شهردار مشهد تکلیف ما را در اعطای حکم، ارتقا و ترویج فرهنگ شهروندی عنوان کردند.وی بیان کرد: نقشه راه ما برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ خواهد بود. انشالله بتوانیم با برنامه و برنامه‌ریزی دقیق آنچه در آن برنامه ترسیم شده را اجرایی کنیم.راز موفقیت ما در کنار مردم و گفتگو با مردم است،هر بار که این مهم رقم بخورد موفقیت هم از آن ماست.

 

هادی بختیاری نیز در این مراسم ،معاون سابق فرهنگی شهرداری مشهد اظهار داشت: نگاه من به حوزه فرهنگی نگاهی تاثیرگذار و ماندگار در سطح شهر بود و تلاش نمودیم که همه موضوعات مربوطه را به فعلیت برسانیم.

 

وی افزود: فرصت خدمت در مضجع شریف امام هشتم(ع) نعمتی بود که به بنده عطا شد و گرفتن این فرصت از بنده به نوعی رحمت است از تقی زاده خامسی برای اعطای این نعمت و از محمدرضا کلایی به خاطر اعطای این رحمت سپاسگزارم اما فرماندهی حوزه فرهنگی شهرداری مشهد نیاز به تلاش ویژه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *