حمیداوی: شهردار مشهد کنار ماست

  • ۵ سال قبل
  • 0

مالک باشگاه پدیده شهرخودرو از حضور احتمالی ۲ بازیکن خارجی در تیم بزرگسالان این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا ، فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه در برنامه ورزش خراسان اظهار کرد: پدیده شهرخودرو تنها تیم استان خراسان رضوی و شرق کشور در لیگ برتر است. متاسفانه وقتی حمایت مسئولان آذربایجان شرقی از تراکتور را دیدیم، احساس غربت کردیم. کاش مسئولان در خراسان رضوی از تیم‌های ورزشی حاضر در مسابقات کشوری حمایت می‌کردند. برای همه باید مهم‌ترین موضوع، بالا بودن پرچم خراسان رضوی باشد و فرقی ندارد که پدیده شهرخودرو در فوتبال باشد یا پیام در والیبال.

وی افزود: ۲ بازی از رقابت‌های تیم والیبال پیام خراسان را در سالن مهران دیدم. باید به اعضای تیم، کادرفنی، مدیرعامل پیام و مجموعه شهرداری تبریک بگویم.
حمیداوی تصریح کرد: روند پیروزی‌ها به امید خدا از ابتدای ۹۸ آغاز می‌شود. امیدوارم سال ۹۸ سال موفقیت تیم‌های خراسانی در مسابقات باشد. از گل‌محمدی به شدت حمایت می‌کنم، پدیده شهرخودرو تنها تیمی است که فقط از سرمایه ملی حمایت کرده و هیچ بازیکن خارجی نداریم.
مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت:چند بازیکن به تیم ملی امید تحویل داده‌ایم و با بضاعتی که در ابتدای فصل داشتیم، تیم به خوبی بسته‌شده‌است. ما زمانی تیم را تحویل گرفتیم که جذب بازیکن خارجی منوط به این بود که فرد مورد نظر یک سال بیرون بوده‌باشد. با قوانین فدراسیون خیلی کار، راحت نبود، البته برای ۱۰ روز آینده ۲ بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می‌شوند.
وی تاکید کرد: باید از کلایی، شهردار مشهد نیز به واسطه اینکه به معنای واقعی کلمه کنار ماست، تشکر کنم. دست هواداران را می‌بوسم که در سرما و گرما، کنار ما هستند. همچنین از هیات‌مدیره شرکت‌های شهرخودرو و ریگان‌خودرو نیز ممنونم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *