دعوت استاندار از زائران و مجاوران برای دیدار با رهبر انقلاب

  • ۵ سال قبل
  • 0

علی رضا رزم‌حسینی در پیامی از عموم زائران و مجاوران برای دیدار با مقام معظم رهبری در نخستین روز سال جدید و آغاز فصل بهار دعوت کرد.

متن این پیام آمده است: دیدار با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) را سرچشمه‌ای برای تبدیل حالمان به احسن الحال و کلام مدبرانه معظم له را روشنی قلوب و الابصار می‌دانیم. متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ که خانه، خانه توست

دلت به وصل گل ای بلبل صبا خوش باد

که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست

شوق آمدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، امید جان بخشی است که همه هستی را غرق در سرور و زندگی می‌کند، مردم انقلابی و آزاده ایران اسلامی بهاران رهایی از استبداد، استکبار و استعمار را چهل سال با عزت، سربلندی و سرافرازی طی کردند و اکنون اولین بهار از آغاز چلّه دوم انقلاب را با وجود همه فشارها و خدعه های زمستان صفتان عالم آغاز کرده و ان شاءالله با ادامه میثاق با خمینی کبیر(ره)، شهدای عزیز و رهبر فرزانه و حکیم، در پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای‌شان استوارتر و امیدوارتر به پیش خواهند رفت. از سویی بر ما و همه مسؤولان و کارگزاران نظام به عنوان خدمتگذاران این مردم فهیم و بصیر است که مجاهدانه، عاشقانه و خالصانه درراستای رفع مشکلات و موانع آنان به ویژه مقوله رفاه، معیشت و اقتصاد خانوار کوشاتر و مصمم‌تر باشیم و در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)سراسر تلاش و همت شویم. اکنون که به فضل الهی و برکت وجود مضجع شریف حضرت رضا(ع) آغاز سال جدید را در جوار بارگاه منور رضوی آغاز می‌کنیم، تلاقی فصل بهار، مجاورت و زیارت حرم ثامن الحجج(علیه آلاف التحیه و الثناء) و دیدار با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) را سرچشمه ای برای تبدیل حالمان به احسن الحال و کلام مدبرانه معظم له را روشنی قلوب و الابصار می‌دانیم و به همین میمنت از همه مجاوران و زائران عزیز دعوت می‌کنم تا در آغازین روز بهار و در جوار حرم امام مهربانی‌ها شنوای سخنان گهربار و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم. امید است که با تلاش و همدلی درراستای شکوفایی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *