نرخ میوه تنظیم بازار اعلام شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

در حاشیه ی این جلسه رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به طرح تنظیم بازار نوروز ۹۸ اظهار داشت : در این طرح، پرتقال تامسون شمال با قیمت هر جلسه ی توجیهی طرح تنظیم بازار در روز پنج شنبه ۲۳ اسفند با حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و رئیس اتحادیه ی صنف فروشندگان سبزی و میوه برای ۱۲۷ واحد صنفی منتخب در طرح مورد نظر برگزار شد.

کیلو ۴ هزار تومان و سیب از قرار هر کیلو ۷ هزار تومان از روز شنبه ۲۵ اسفند توزیع خواهد شد. محمود بنانژاد مشهدی ضمن اشاره به حضور ۱۲۷ واحد صنفی در طرح تنظیم بازار به عنوان عامل توزیع میوه تنظیم بازارشب عید خاطرنشان کرد: این واحدهای صنفی ملزم به فروش سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار می باشند، عرضه ی سیب و پرتقال خارج از طرح در این واحدها ممنوع بوده و ارائه ی فاکتور فروش به کلیه ی مشتریان توسط فرد صنفی باید رعایت شود. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بیان داشت: واحدهای صنفی ملزم به رعایت قیمت مصوب بوده و نظارت بر فروش واحدهای صنفی در این طرح بر عهده ی بازرسان اصناف خواهد بود. وی افزود: برچسب عاملیت فروش از طرف اتحادیه تهیه و در اختیار متصدیان واحدهای صنفی مورد نظرقرار گرفته که باید در واحد صنفی نصب گردد.

بنانژاد ادامه داد: شماره عاملیت فروش به همراه قیمت عرضه ی سیب و پرتقال باید بر روی بنر و پرده طرح تنظیم بازار درج و درخارج از واحد صنفی، در معرض دید نصب شود. رئیس اتاق اصناف مشهد یادآور شد: مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تماسهای ۳۱۷۳۰۱۲۴ و ۳۱۷۳۰۱۲۲ و شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اعلام، تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه