مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۶۸ میلیارد ریال پاداش گرفتند

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت در خرداد و نیمه نخست تیرماه امسال ۲۶۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پاداش مدیریت مصرف در قبوض مشترکان برق خانگی استان، که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده بودند، اعمال کرد.

مهدی شفیعی‌زاده روز چهارشنبه افزود: این پاداش مربوط به طرح وزارت نیرو مبنی بر افزایش ۲۰ برابری پاداش صرفه جویی برق است که برای آن دسته از مشترکان خانگی که مصرف برق آنان در ماه های گرم سال (خرداد تا پایان شهریورماه) نسبت به سال گذشته کاهش یافته، اعمال شده است.

وی اظهار داشت: در خرداد و نیمه نخست تیرماه امسال ۸۴۴ هزار و ۸۹ قبض برای مشترکان برق زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی صادر شد که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۸۴۷ قبض مشمول پاداش صرفه جویی شد.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مشترکان مشمول پاداش در این بازه زمانی ۲۷ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۲۶۵ کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کرده بودند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مورد مشترک خانگی هستند.

 

منبع :ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *