• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • صندوق کارآفرینی امید برای بیش از ۲۰۰ نفر در خراسان رضوی اشتغال ایجاد کرد

صندوق کارآفرینی امید برای بیش از ۲۰۰ نفر در خراسان رضوی اشتغال ایجاد کرد

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای سال تا کنون با پرداخت ۳۳۶ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال تسهیلات توانسته است برای ۲۱۳ نفر در استان اشتغال ایجاد کند.

امین خوش قامت افزود: امسال ۸۳۶ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال اعتبار به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تخصیص یافته است که از ابتدای سال تا کنون ۳۳۶ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال تسهیلات بابت ۱۸۲ فقره پرونده پرداخت شده است.وی ادامه داد: ۹۹ درصد از این پرداختی‌های کارآفرینی امید خراسان رضوی معادل ۳۳۳ میلیارد ریال مربوط به ۱۶۷ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۸۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال مربوط به ۱۰ فقره پرونده تسهیلات در حوزه قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸سال ۱۴۰۰ بوده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر شده است.

خوش قامت افزود: همچنین امسال در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع مشترک با صندوق توسعه ملی برای ۶۱ فقره پرونده مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال پرداخت شده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۷۴ نفر شده است.

وی اضافه کرد: سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی طی سال جاری نیز مبلغ ۱۷ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال برای ۴۹ فقره پرونده بوده است که از این طریق برای ۴۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: همچنین امسال برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان ها و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۹۶ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال برای ۶۲ فقره پرونده پرداخت شده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر شده است.

خوش قامت در خصوص تسهیلات پرداخت شده به تفکیک بخش‌های اقتصادی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون در بخش کشاورزی به ۴۰ متقاضی مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش خدمات مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال به ۴۳ متقاضی،در بخش صنعت مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال به ۷۴ متقاضی و در بخش وام ضروری مبلغ چهار میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال به ۲۵ متقاضی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: امسال ۹۹ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال تسهیلات به ۸۰ متقاضی زن و مبلغ ۲۳۶ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال تسهیلات به ۱۰۲ متقاضی مرد پرداخت شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *